מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.62
מחיר 9.67
איכות 9.54
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 41 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מתן בן דוד, תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עילאיים חדשים ופינוי מזגן ישן
חוות דעת:
הכל עשיתי מולו בטלפון ובכלל לא הייתי בבית. הוא היה מאוד נחמד כשהתקשרתי אליו. הוא עשה כל מה שביקשתי בצורה נקייה ומהירה, ולא לקח יותר כסף על דברים נוספים שהוא עשה, כמעט והרגשתי לא נעים כי אם הוא היה מבקש הייתי מוכן אפילו לשלם יותר! טווח הזמנים שהביא לי להגעה היה מעט רחב, היה עם זה טאקל קטן אבל זה לא הפריע לי בכלל. אני מאוד מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ב. ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ובדיקה של מזגן מיני מרכזי .
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל! מחיר הוגן וטיפול מהיר בתקלה. בחור נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רפאל אוזיק, ירושלים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן ישן.
חוות דעת:
היה שירות אחלה מבחינת היחס והכל. באמת היה 10, אך לבסוף החלטנו לא לתקן את המזגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל ברגמן, הרצליה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
לאחר 3 חודשים המזגן התקלקל. טכנאי מוסמך ואמין שהגיע בדק ומצא שהחיבורים שביצע שלומי היו שגויים וכתוצאה מכך נשרף המנוע. פניתי לשלומי שיגיע כדי לתקן את המזגן במסגרת האחריות שנתן (אחרי 3 חודשים). זכיתי לסירוב ויחס מזלזל! גם כשהצעתי שיבדוק את המזגן ואם ימצא שמדובר בתקלה אחרת אשלם לו ,לא נענה שלומי לבקשתי. בסופו של יום נאלצתי לשלם פעם נוספת לטכנאי אחר עבור התיקון שכלל גם החלפת חלקים ששלומי ציין בקבלה שהחליף! מעולם לא זכיתי להתכחשות של בעל מקצוע לכשל בעבודתו וסירוב מוחלט לבדוק את התקלה זמן קצר לאחר התיקון במסגרת האחריות שנתן.
איכות
0
מחיר
8
זמנים
8
יחס
0
תגובת העסק:
עבור העבודה שביצעתי תיקון פיוז וכבל, שבוצע בצורה תקינה ניתנה ללקוח אחריות מלאה. הלקוח עידכן שנשרף לו המנוע מה שלא היה באחריותי ולכן בחר להביא טכנאי אחר. אני מצר על הדברים, ציינתי בפני הלקוח שאם יש בעיה בדברים שתיקנתי אני לוקח אחריות מלאה.
0
כללי
גירסאות
ישראלה פ. ירושלים.
משוב: 06/06/2019
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עפרה תורגמן, מבשרת ציון.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
השירות היה מצויין. המזגן לא עבד אבל כשהוא הגיע פתאום הכל היה בסדר. הוא בדק אותו בכל מקרה ודיווח שאין תקלה. הוא פינה את יום שישי ובא מהרגע להרגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה לאלון, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! איזה בחור, איזה חמד, בהתחלה הסביר לי בטלפון איפה לקנות את המזגן וכמה תעלה ההתקנה. באתי לשלם ואמר לי שהמחיר גבוהה מידי לעבודה שהתבצעה והתעקש לקחת פחות ממה שסיכמנו מראש. הוא הגיע עם כמה בחורים והביא איתו בקבוק מיץ, ממש בא עם כל הציוד וגם דאג לשתייה לעובדים שלו, למרות שכמובן כיבדתי אותם בשתייה. איזה מתוק הגבר הזה. אפילו ניקה וסידר אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל מונדשיין, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות עבד מכל הלב ופתר בעיה מורכבת במיוחד! בכל אופן יש השלמה קטנה לתיקון שטרם בוצעה. הזכרתי לו כמה פעמים ועדיין מחכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שלו, מבשרת ציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
הוספת גז ובדיקת מזגנים רגילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, שירותי ונחמד. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא שיבא, נווה אילן.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה ממש על הכיפאק, מאה אחוז, מגיע לו ציון 10! הגיע עוד באותו ערב אפילו שהיה מאוחר ואיתר את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 41 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק