מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.08
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.46
זמנים 8.83
מחיר 8.64
איכות 9.04
דירוג כללי 9.08
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורן ר. כפר סבא.
משוב: 20/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו מאוד הוא היה עשר! עמד בזמנים, גמיש, נחמד, מקצועי מאוד, זול, בעל חשיבה "מחוץ לקופסא", איש מקצוע מעולה וכיף לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לירן י. כפר סבא.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במזגן תעשייתי בעל 16 כ"ס של חברת פוגיטסו.
חוות דעת:
הוא הגון, איכותי, עומד בזמנים ומאחורי המילה שלו. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ברסקי, פתח תקווה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
הוספת גז ובדיקה כללית של המזגן.
חוות דעת:
פשוט היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ז. פתח תקווה.
אשרור: 23/10/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
התאכזבתי מהשירות. הוא הגיע ועשה משהו, ניסה לתקן את הבעיה אבל התרשמתי שזה רק גרם לזה להחמיר. אחרי שהלך המזגן התחיל לקצר לעיתים קרובות יותר. אמר שזאת תקלה מורכבת ואי אפשר לדעת ממה זה נובע, שהוא יצטרך להגיע כמה פעמים וזה יכול לקחת זמן. ביקשתי שנגביל מראש את כמות הביקורים וסיכמנו על שלוש פעמים מקסימום שיגיע לתקן. בסוף פניתי לאיש מיזוג אחר שפתר את הבעיה בביקור אחד וממה שאמר הבנתי שאלי השאיר משהו לא בסדר. הוא בחור נחמד, לא יודע אם זה היה סתם צירוף מקרים, אולי פספס או לא ראה. בסוף הוא לא לקח תשלום וויתרתי על המשך העבודה איתו.
איכות
0
מחיר
2
זמנים
5
יחס
6
5
כללי
גירסאות
אדם ק. תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי ישן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שפיגל, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון נזילת מים במזגן עילי אינוונטר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות בינוני. הייתה נזילת מים והוא תיקן אבל אחרי שהלך ראיתי שהנזילה ממשיכה והסתבר שיש סדק בגוף היחידה הפנימית. בסוף החלטתי לא להמשיך איתו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טופז רון, תל אביב.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא קירר, חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יונתן לוי, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר גז, גבעתיים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הגיע בזמן ותיקן את התקלה במקצועיות. הוא עשה עבודה מהירה ובחשיבה מחוץ לקופסה ואני שמחתי שבחרתי בו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב ל. פתח תקווה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ במזגן ומילוי גז במזגן אחר.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הגיע בזמן שאמר, עשה עבודה טובה, היה זריז ונתן הסברים טובים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק