מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.81
מחיר 9.79
איכות 9.92
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכסנדר א. אשדוד.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע של היחידה החיצונית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין! איש מקצועי ברמה גבוהה, הסביר כל דבר שעשה, הראה חלק שהוציא ומה לא בסדר בו, החליף בחלק חדש. שירות מעל המצופה, ישר, הוגן ומחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ק. אשדוד.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! הם מקצוענים, יעילים, דייקנים והמחיר הוגן. לאחר התיקון התקשרו מספר פעמים. אין עליהם. כבר שנים רבות אני עם מדרג. ניו קור הטובים ביותר בין כל בעלי המקצוע שהזמנתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ברלב, אשדוד.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה את העבודה בצורה טובה, היה מאוד נעים ונתן שירות טוב, ענה על כל השאלות והסביר מה שצריך :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיטה ורדי, אשדוד.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן מפוצל, אספקה והתקנת מזגן עילי 2.5 כח סוס שכללה חציבה בקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אלי היה מעולה, באמת מעבר לציפיות. העבודה שלו מקצועית, השירות מעולה ויש לו המון נכונות לבוא לקראת הלקוח. השאיר נקי אחריו ועמד בכל ההתחייבויות. המחיר היה הוגן ונשאר כמו בהצעת המחיר הראשונית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה זרביב, אשדוד.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
רציתי לקנות מזגן חדש, אלי הגיע הסתכל על המזגן שלי ואמר שאפשר לתקן אותו ושאני לא צריך לקנות חדש, השירות היה מצוין, הגיע במהירות והתיקון מקצועי מאוד, המחיר היה קצת יקר בעיניי אבל אלי פתר את הבעיה בצורה שהייתה שווה את המחיר לדעתי, הוא הציע סכום ואמרתי לו שקצת יקר ולכן הוא ניסה לבוא לקראתי ובסוף העבודה החלטתי לשלם לו את מלוא הסכום על העבודה המצוינת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אורי, אשדוד.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ניקוז של מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה את העבודה בצורה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל צורדקר, אשדוד.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי 4 וחצי כח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה לי מזגן מיני מרכזי ישן, אלי פירק את הישן והתקין חדש. היה מצוין, מקצועי ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פאני שאולי, אשדוד.
אשרור: 11/01/2020
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים ותיקון של מזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
עבודה נהדרת ,הוא היה מקצועי, עמד בזמנים, נתן יחס מעולה, ושירותי, מבחינתי הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סינורה אשטן, אשדוד.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
היו אדיבים ומקצועיים, פתרו את הבעיה בקלות. מאד דייקנים ואף התעניינו לוודא שהמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיראל חביב, אשדוד.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אמקור.
חוות דעת:
הגיע בול בזמן, אף פעם לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה דייקן. בדק ואמר שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 264 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק