מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.89
מחיר 9.68
איכות 9.81
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שי נמדר, פתח תקווה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת פמילי ליין.
חוות דעת:
היה מצוין. דיברנו בפלאפון והוא צילם והראה כל מה שהוא עושה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו וסידר כל מה שרציתי. אחרי שסיים הוא ניקה אחריו ועשה יופי של עבודה. לדעתי המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הראל רומן, פתח תקווה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטרים וניקוי צינור ניקוז במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו בעל 5 כ"ס.
חוות דעת:
אלעזר עשה עבודה מדהימה, שיפר את המזגן, ניקה את הצינור ניקוז והחליף פילטרים, נחמד, מקצועי, הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אימי אייל שורק, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל למזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל 10! הוא הגיע בזמן, איתר במהירות את התקלה, היה ממש סבלני, אדיב מאוד וכבונוס ניקה לי את פילטר המזגן מעצמו ללא תוספת תשלום. אין לי תלונות ופשוט מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון ד. פתח תקווה.
משוב: 23/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פאר אמסיס, פתח תקווה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת קונטקטור במזגן.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי ברקובר, פתח תקווה.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון דליפת גז ומילוי גז חדש במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה. הוא השקיע המון זמן בעבודה ונראה שהבעיה באמת נפתרה. בנוסף הוא נתן אחריות על התיקון שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעיה בן דוד, פתח תקווה.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן רצפתי ישן, אספקת מזגן של חברת תדיראן והתקנתו, כולל תוספות צנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, הביא מישהו שיעזור לו ועשה עבודה יפה ומאוד מסודרת. הרגיש לי ממש קצת כאילו הוא חסר ניסיון, כי הוא ממש ישב ותכנן מה לעשות אבל מצד שני הוא גם אחראי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דב קלאוזנר, גבעת שמואל.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת מגה אייר שכלל תיקון חיווט והסתרת כבלים חשופים לגשם.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה חוט מתכתי דק מאוד שנגע בצד אחד בבורג ובצד השני בפח של המזגן וזה מה שגרם לקצר, הוא סידר את זה ועטף את כל הקטע החשוף בסלוטייפ נוגד גשמים. גבה עלות מחיר הוגנת והיה מקצועי לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות כהן, פתח תקווה.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה רוזנטל, פתח תקווה.
משוב: 28/12/2018
חוות דעת:
הכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 165 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק