מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.87
מחיר 9.70
איכות 9.87
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דיאנה בירן, תל אביב.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת כונן לכונן SSD במחשב נייח.
חוות דעת:
הזמנתי את איציק עבור שכנה שלי שהיא אישה מבוגרת. הוא היה מאוד נחמד, הסביר לי בדיוק מה עשה אצלה והצליח לפתור לנו את הבעיה ולחסוך כסף. הוא הסביר לשכנה הכל מרחוק, הגיע בזמן והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אולגה כהן, תל אביב.
משוב: 06/04/2020
חוות דעת:
היה מעולה! ניקוי מחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת א. תל אביב.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב ישן ומכירת מחשב מדומש
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית קדר, תל אביב.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקן מסך שנשבר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהעבודה, הוא הגיע בזמן ונתן יחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה שמרת, תל אביב.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
פרמוט, התקנת זיכרון פנימי עבור מחשב נייד והתקנת תוכנות.
חוות דעת:
היה פשוט יוצא מן הכלל, 10 בהכל! הוא היה אדיב בצורה יוצאת דופן ומקצועי בצורה מרשימה. הוא גם עובד בזריזות ולא מורח סתם כך את הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון רחמים, תל אביב.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון רשת ביתית.
חוות דעת:
איציק היה ממש מקסים, המחירים שלו נוחים והוא אמין ומקצועי מאוד. פתר תקלה ששלושה טכנאים לפניו לא הצליחו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי היימן, תל אביב.
אשרור: 18/02/2020
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות מקצעי ונעים. טיפל בבעייה ופתר אותה בזריזות וביעילות. מעבר לכך, ביוזמתו ושלא בתמורה, טיפל בעוד דברים, כגון ניקוי מאווררים וכד', ממליץ עליו בכל פה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופק שור, תל אביב.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במחשב ואספקת חלקים חסרים או תקולים.
חוות דעת:
היה על-הכיפאק!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופק שור, תל אביב.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במחשב נייח.
חוות דעת:
היה מעולה ממש, הגיע בזמנים שאמר, הסביר הכל, היה מקצועי, לקח מחיר ממש סביר והיה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי פורת, תל אביב.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה במייל, ניקוי והתקנת windows מקורי.
חוות דעת:
היה הרבה יותר מבסדר גמור! לאחר התיקון הבעיה חזרה לא באשמתו של הטכנאי, אבל למרות זאת הוא השקיע עשרות שעות בבדיקה מחודשת, בסיוע מול חברת התקשורת, עשה בדיקות נוספות על חשבונו במעבדה ולא עזב עד שהיינו משוכנעים שהבעיה נפתרה לשביעות רצוני. לגמרי לא מובן מאליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 383 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק