מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.87
מחיר 9.65
איכות 9.85
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל טננבאום, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס SD למחשב נייד של חברת LENOVO.
חוות דעת:
איציק היה ממש זריז, הסביר מה הוא עושה והגיע עד אלי לבצע את התיקון במקום. המחשב עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רותי פרץ, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מחשבים נייחים, התקנת מדפסת ואספקת כבל.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים. הוא היה מאוד מקצועי, סבלני ונחמד. הוא הקדים ופתר את כל הבעיות ועשה מעבר למה שהיה צריך ובנוסף התגמש במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי ברכה, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח אם במחשב נייח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה הוגן, עבד מהר ועשה בדיקה יסודית. היה מעולה ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל א. תל אביב.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
טיפול ברשתות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי היימן, תל אביב.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות מקצעי ונעים. טיפל בבעייה ופתר אותה בזריזות וביעילות. מעבר לכך, ביוזמתו ושלא בתמורה, טיפל בעוד דברים, כגון ניקוי מאווררים וכד', ממליץ עליו בכל פה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב פרחי, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מארז למחשב.
חוות דעת:
היה תותח, אלוף, אדיב, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל גרינבאום, תל אביב.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית מגעים במחשב נייח.
חוות דעת:
איציק מאוד מקצועי ואדיב. הוא הגיע אליי פעם אחת, תיקן וגבה מחיר שהיה נראה לי בזמנו קצת יקר. לאחר יומיים הבעיה חזרה, התקשרתי אליו והוא מיד הגיע, תיקן את המחשב שוב ולא גבה תשלום. לדעתי בעלי מקצוע נמדדים באמת רק כשיש בעיות, אם היו שואלים אותי לפני שהוא הגיע בפעם השנייה מה אני חושב עליו, התשובה שלי כנראה לא הייתה כל כך טובה, אבל זה שהוא היה כל כך חיובי ומחויב, ממש שינה את דעתי וגרם לי להיות מרוצה. אני לגמרי ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם צ. תל אביב.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
חיבור מדפסת עם שלש פונקציות למחשב.
חוות דעת:
היה טוב! עבד במקצועיות ובמיומנות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוטי גדעון, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
שידרוג מחשב נייח.
חוות דעת:
איזה בחור נחמד, הגיע עוד לפני הזמן, עשה לי כל מה שרציתי והמחשב עובד מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי פורת, תל אביב.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה במייל, ניקוי והתקנת windows מקורי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 344 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק