מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.63
מחיר 9.34
איכות 9.51
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן לוי, פרדסיה.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של קונקטור וכבל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים והיה שירותי, רק המחיר היה יקר לדעתי. כרגע המזגן עובד והכל תקין.
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אילנית בלס, פרדסיה.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
החלפת שני רכיבים במדחס של של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, חבל על הזמן! רק שלפי דעתי המחיר שהוא גבה היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן גלבוע, כפר יונה.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי ישן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. אני מלא התפעלות ממנו, אני ממש לא רגיל לאנשי מקצוע כאלה. לא כל אחד יודע היה יודע לתקן במזגן כה ישן וצחי הצליח בגדול. הוא בחור מקצועי, אדיב ומאוד שירותי. אני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ברומר, קדימה-צורן.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, היה נחמד, הסביר מה עושה והציע איך להתקדם. המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים זיו, קדימה-צורן.
משוב: 11/08/2017
תיאור השירות:
תיקון מאוורר ומנוע מאוורר ומילוי גז.
חוות דעת:
היה זמין ומאוד שרותי, הסביר כל דבר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי שפיר, נתניה.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה, הוא היה מקצועי והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה איזקוב, הרצליה.
אשרור: 01/04/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! אפילו שחשבנו שהיה קצת יקר, זה ממש היה סביר והוא היה באמת ממש מקצועי. אז שווה את ההפרש. בדק למה לא עובד, הצליח למצוא תקלות שטכנאי מזגנים בעבר לא הצליח. גם כשהכל היה בסדר, אבל משהו לא נראה לחלוטין עובד, הוא הגיע למחרת שוב לבדוק אם פספס משהו. היה ממש אדיב והסביר מה לעשות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז צ. כפר סבא.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לחץ גז ותקינות המזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית ל. הרצליה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
בעל מקצוע מקסים, הגיע בזמן שקבענו, עשה את העבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית ה. כפר סבא.
אשרור: 13/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
לא משהו בכלל! הוא הגיע מהרגע להרגע והיה זמין במיידי. הוא התחיל לדבר איתנו על החלפת כרטיס אלקטרוני ונתן מחירים ממש יקרים ובסוף הוא בדק והייתה רק בעיה של גז שגם עליה הוא לקח מחיר ממש גבוה. תוך כדי שהוא מילא גז בעלי בדק כמה עולה למלא גז ובכל האתרים היו כתובים מחירים יותר זולים ממה שהוא ביקש. ההרגשה הייתה לא נעימה ושהייתה פה חוסר הוגנות. בעלי אמר לו שכל שנה אחנו ממלאים גז ואם הוא יכול לבדוק מהי התקלה שחוזרת על עצמה והאם יש פתרון, הוא לא בדק ולא נתן פתרון לבעיה שחוזרת על עצמה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק