מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.82
מחיר 9.52
איכות 9.70
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רותי היימנס, כפר סבא.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בזמן, הסביר מה התקלה, החליף את הטעון החלפה, בדק שהמזגן עובד בלי בעיות. היה אדיב, אין כמוהו. .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתן מוספי, כפר סבא.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד מקצועי, הסביר כל דבר שעשה בסבלנות ושירותיות. שוב, מקצועי ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ס. הוד השרון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במיני מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל המרמש, הוד השרון.
אשרור: 28/09/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במאייד של מזגן מיני מרכזי תדיראן 4.5 כח סוס.
חוות דעת:
היה מעולה! צחי מאוד השתדל לעזור ואפילו ניסה להדריך כיצד לפתור את הבעיה לבד. אדם הגון מקצועי יעיל ומועיל. הגיע מהר מאוד פתר את הבעיה של נזילה במאייד ומחיר מאוד סביר. ראוי להמון הערכה מבחינתנו צדיק אמיתי. הלוואי ויהיו הרבה כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה זינגר, הוד השרון.
אשרור: 26/09/2019
משוב: 25/06/2019
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעה ביבי, כפר סבא.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
התקשרתי לצחי להזמין אותו לתיקון מזגן. הוא שאל אותי מה הבעיה ואמרתי שאני לא יודעת. הוא אמר לי קודם כל לנסות לנקות את הפילטרים ואם זה לא עובד לחזור אליו. ניקיתי את הפילטרים ועכשיו המזגן עובד. הוא נתן לי טיפ ללא תשלום ואני מאוד מודה לו על כך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד מ. כפר סבא.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה! הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אבישר, הוד השרון.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 07/07/2019
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי סילמן, הוד השרון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל, שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתי מרוצה מהמקצועיות שלו. הוא איתר מאוד מהר את הבעיה ולא ניסה סתם למצוא, היה ממוקד ונתן שירות טוב, מקצועי ובאמת במחיר סביר לחלוטין לטעמי. הוא ממש מקצוען ומגיע לו את המקסימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית קופרמן, שדי חמד.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן.
חוות דעת:
צחי היה נחמד , אבל התברר שהוא השתמש בכרטיס לא מקורי וגבה כפול מהמחיר המצויין במידרג ובשלושים אחוז יותר מהמחיר המירבי במידרג. אחרי כמה ימים מהחלפת הכרטיס התחילה בעיה חדשה שבדיעבד נבעה מהחלפה לא מקצועית של הכרטיס. הוא די התעלם מהטלפונים וההודעות הצלחנו בעורמה להשיג אותו והוא באמת בא ותיקן אבל אחרי כמה ימים נוספים התקלה חזרה ואי אפשר היה להשיג אותו בטלפון וכשכבר השגנו אותו הוא טרק לנו. הזמנו טכנאי אחר שתיקן את הבעיה והיתה לו ביקורת על הדרך שצחי התקין את הכרטיס החדש. לדבריו, הרגש החדש מותקן במקום הלא נכון מה שהביא לביטול כיול המזגן. צחי אולי במקומות אחרים הוא מקצועי לעילא, אבל זאת לא ההתרשמות שלנו , ולא נשתמש עוד בשירותיו .
איכות
4
מחיר
4
זמנים
4
יחס
4
4
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק