מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.74
מחיר 9.20
איכות 9.66
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דבורה הורביץ, תל אביב.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן טורנדו רגיל, 2.5 כ"ס שכלל החלפת סטרטר ועוד חלק שנשרף.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! צחי הגיע ביום שישי בשעה 15:00 (!) למרות שהקריאה שלי התקבלה כאשר כבר היה בדרך הביתה. הוא העריך נכון את מיקום התקלה מהתיאור שנתתי לו בטלפון. הגיע, בדק, החליף החלקים והמזגן התחיל שוב לעבוד. ביצוע מהיר ויעיל של התיקון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית גולן, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ובעיית חשמל.
חוות דעת:
אמין, מסביר הכל, אדיב, שקדן, מחפש את מקור הבעיה ללא קיצורים ופשוט תותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליזי צמח, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מסוג עילי של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא מקסים, מקצועי, הייתי צריכה לצאת מוקדם מהעבודה כדי להגיע בזמן והוא אפילו הקדים אותי, בעל מקצוע מדהים ממש ונתן את השירות הכי טוב שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדר בנדק, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא תיקן צינור חיצוני שנפל והיה ממש אחלה! הוא היה מאוד נחמד, תיקתק עבודה, הסביר מה הוא עושה ונתן הרגשה מקצועית. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן שינהאוט, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאי ע. תל אביב.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
יעוץ ומתן חוות דעת שנייה על טפטוף של מזגן.
חוות דעת:
הזמנו את צחי לחוות דעת שנייה לגבי טפטוף של מזגן. הוא לא יכל להגיע באותו יום למרות שהסברנו שיש לנו תינוק קטן. לאחר כמה שעות הוא הודיע שהוא מגיע (לאחר שעות העבודה שלו), ניקה לנו את המזגן, הסביר ופירט ואחרי כל זה לא הסכים לקחת כסף! בן אדם עם לב זהב ואני ממליצה עליו בחום וברור שהוא תמיד יהיה הראשון שנמליץ ונתקשר אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פרקט, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה בעל 1 וחצי כוחות סוס.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב, הגון, קבע איתנו והגיע בזמן, עשה את העבודה והסביר מה הוא עושה תוך כדי והיה מאוד אכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר מלכה, תל אביב.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש טוב! עשה את העבודה, היו כמה טכנאים שניסו לתקן את המזגן ולא תיקנו את הבעיה,אז הוא הגיע וראה שצריך להחליף כרטיס, אף אחד מהם לא אמר שזה קשור להחלפת כרטיס והגיע ממש מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל אלאור, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ומילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מקצוען! יש לי הרגשה ששילמתי יותר מדי, אך זה היה המחיר מראש. הוא פתר את הנזילה אך אני לא בטוח שעכשיו המזגן מקרר יותר טוב.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
לימור אלעד, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1023 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק