מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.94
מחיר 9.81
איכות 9.89
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענבל אבירם, ראשון לציון.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל והגדלת אמפר.
חוות דעת:
היה מעולה, היינו מאוד מרוצים. הוא היה זמין ועשה עבודה טובה, עכשיו הכל עובד כשורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת ד. ראשון לציון.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת אפשרות לתיקון שני גופי תאורה והחלפת נורה.
חוות דעת:
הם היו אחלה וממש בסדר! הגיעו בזמן, היו נחמדים מאוד ובסוף גבו פחות ממה שאמרו בהתחלה וזה היה יפה מצידם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה ס, ראשון לציון.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 15/05/2018
תיאור השירות:
החלפת כבלים מהמזגן ללוח החשמל בעקבות מזגן שקיצר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא בא בזמן והיה פה כמה שעות יחד עם הבן שלו, עשה עבודה טובה מאוד ופתר את הבעיה. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מזרסקי, ראשון לציון.
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
החלפת התקן בדוד חשמל על הגג.
חוות דעת:
אלברט היה אחלה גבר. הייתי מרוצה מזה שהוא הגיע בזמן, עשה הכל מהר, היה יעיל ולא בזבז זמן סתם. נוסף על כך הוא לקח אחלה מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה סימון ס., ראשון לציון.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת חשמל בבית שלם.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא הגיע עם הבן שלו והם עשו עבודה מקצועית מאוד! עמדו בזמנים וכל הזמן עדכנו אותנו מה הם עושים. אנחנו מאוד מרוצים וממליצים עליהם. מעכשיו הם החשמלאים שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור לוי, ראשון לציון.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה. בעל מקצוע אדיב, נעים, נתן שירות טוב ומקצועי. אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל יהב, ראשון לציון.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תיקוני חשמל בבית.
חוות דעת:
הכל היה פשוט עשר! הזמנתי אותו מהרגע להרגע והוא בא, למעשה הקדים אותי וחיכה לי. היה לי קצר מסיבה לא ברורה בכמה חדרים. אז סיבת הקצר עדיין לא ברורה, אבל החשמל חזר. תיקן לי כמה דברים נוספים קטנים ללא עלות. שלמתי על ביקור בלבד. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי רוסטמי, ראשון לציון.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
הכנת שקעים בקיר לחיבור מיטה מתכווננת.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור! הייתי מרוצה מהרצינות ומכך שהם עמדו בזמנים. הם הראו רצון טוב לעשות דברים מעבר למה שביקשתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איריס מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא מקצועי, נחמד מאוד ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור בוגוסלבסקי, ראשון לציון.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה את העבודה כמו שצריך, היה באמת טוב. גם מבחינת המחיר- מה שהוא אמר בהתחלה זה מה שהיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק