מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.44
מחיר 9.24
איכות 9.60
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדי שקד, חיפה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
ארז היה מדהים! התקשרתי אליו והוא פתר את התקלה דרך הטלפון, היה שירותי מאוד ומקצועי. חסך לי להביא בעל מקצוע, אלוף העולם ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה גולדברג, חיפה.
משוב: 14/05/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה בלסון, חיפה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בצינורות ביוב של אסלות.
חוות דעת:
היה טוב. הוא היה קצת יקר אבל הצליח למצוא את הבעיה ולפתור אותה והגיע עם הציוד המתאים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל ה. חיפה.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
מניעת סתימה במקלחת על ידי ניקוי שורשים, שחדרו דרך חיבורים למקלחת.
חוות דעת:
הוא היה יעיל מאוד, אדיב מאוד, עשה עבודה מצוינת והיה ענייני ומקצועי. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה פינגרר, חיפה.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
שירות מעולה. ארז מדהים, ממש מקצועי, אדיב ואין לי מילים לתאר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעיה לובוביץ, חיפה.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימת שורשים בביוב.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גולד ליין ספנות, חיפה.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
החלפת כפתור הדחת המים בניאגרה.
חוות דעת:
ארז חמוד לאללה! עשה עבודה טובה ולקח מחיר סבבה. מבחינתי הוא לגמרי עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל אנונו, חיפה.
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
תיקון סתימה באמבטיה והחלפת מכסה ביוב.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד וחמוד! בא בזמן, הגיע מרחוק בשעה מאוחרת ונתן לי שירות מאוד אדיב. היה איתי בקשר, נתן לי הרגשה טובה, היה מאוד מנומס ומכובד.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס מלמוד, חיפה.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה מאוד מבחינת השירות ומבחינת היחס. המחיר שגבה היה הוגן לדעתי והוא היה מקצועי. עמד בלוחות זמנים ופשוט אין לי מילה אחת רעה לגביו. אני מרוצה מכל הבחינות!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי מור, חיפה.
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! מקצועי, שרותי וגבה עלות נוחה לכל כיס. מגיע לו 10 בכל הפרמטרים!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק