מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.29
מחיר 9.20
איכות 9.65
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 63 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל גונן, חיפה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במטבח
חוות דעת:
היה בסדר, הוא קצת איחר אבל עשה את התיקון לשביעות רצוננו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור חיפה והסביבה

רותם ולדמן, חיפה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בקיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי ולקח מחיר הוגן,
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
נטלי שירון, חיפה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
התקנת סילוקית ותיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא נראה מקצוען, מאוד נחמד, מסביר פנים, רק מבחינת הזמנים זה היה בעייתי איתו, עיכב עוד ועוד את זמן ההגעה, בזמן שתיקן נוצרה נזילה אבל אני לא חושבת שיכל לצפות מראש את התקלה ונראה שעשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בנצי ל. חיפה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה והחלפת גומיה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. ארז עשה את המקסימום שהוא יכול לעומת טכנאי אחר שהיה רוצה להחליף את כל המיכל הדחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו מור, חיפה.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה ו2 ברזים במטבח וחדר רחצה.
חוות דעת:
מצוין. התקין לי במטבח טוחן אשפה וברז והתקין עוד ברז בחדר רחצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז רז, חיפה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, עשה עבודה מקצועית מאוד, הגיע זמן, המחיר היה סביר ואני רמצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה מירב, חיפה.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בא מהיום למחר, עבד פה קשה, התקין וסידר הכל. המחיר טיפה גבוה לדעתי אבל חוץ מזה היה בסדר. צריך חור בכיור בשביל טוחן אשפה ולא היה לנו אז הוא עשה לנו גם את זה וקדח כדי שיהיה אפשר להתקין. עשה עבודה יפה ומדויקת מאוד. הוא גם מאוד אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ארז, חיפה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון במטבח.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, השירות שלו אדיב, נאמן ומקצועי, בחור יוצא דופן, עבד נקי ובמהירות, אם יש מישהו שהייתי ממליצה עליו זה רק ארז :) הוא הגיע אלינו באמצע שבעה ותיקן ולא רצה אפילו לקחת כסף, הוא פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי שקד, חיפה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
ארז היה מדהים! התקשרתי אליו והוא פתר את התקלה דרך הטלפון, היה שירותי מאוד ומקצועי. חסך לי להביא בעל מקצוע, אלוף העולם ממליץ עליו בחום!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה גולדברג, חיפה.
משוב: 14/05/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 63 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק