מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.61
מחיר 9.43
איכות 9.48
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר רדניץ, חדרה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! מעולה, הוא היה מקצועי, עבד במקצועיות, היה מנומס, היה נעים, נתן מחיר הוגן, הגיע בזריזות והכל היה ממש טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליזט לוי, שדה אליעזר.
משוב: 15/03/2017
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה והתקנת שקע.
חוות דעת:
בחור מקסים סבלני ממליצה מאוד עושה את העבודה כמו שצריך לא מחפף ,כל כך התלהבנו ממנו. בא למשהו אחד ועשה לנו עוד משהו אפילו בלי תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ו. צ. הרצליה.
משוב: 03/10/2017
תיאור השירות:
התקנת שקעים.
חוות דעת:
היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף יוסף, חדרה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
עבודות חשמל קטנות.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם, ישר, אמין ומקסים. היה שווה כל שקל. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב אברהם, זכרון יעקב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
התקנה של מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הסביר בפירוט ובצורה מקצועית את מה שהוא עושה, נשאר לבדוק שהמפסק עומד בעומס של המזגן ואני מאוד ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי סוקוניק, קציר-חריש.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תשתית בבית פרטי ובמשרד.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, רק העבודה התארכה ליותר מידי זמן לדעתי.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
5
יחס
9
תגובת העסק:
צר לי שהלקוח מרגיש כך, כשהגעתי ללקוח התברר לי שהתשתיות רעועות ולכן היה צורך להביא ציוד מיוחד כדי לחסוך ללקוח כסף. סך זמן העבודה בכל הבית הייתה יום ורבע מדובר בבית גודל ולכן הזמן הארוך. בכל מקרה למרות העבודה המורכבת המחיר שאותו קיבל הלקוח בהצעת המחיר לא השתנה.
7
כללי
גירסאות
מעין שפירא, קציר-חריש.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בשני דירות שונות.
חוות דעת:
הוא היה זמין, עשה עבודה טובה, המחיר היה טוב ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלרה אוחנינה, חדרה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
הרכבת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מקסים חבל על הזמן, מקצועי והעבודה שלו מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת יוחנן, חדרה.
אשרור: 21/02/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד.
חוות דעת:
איש מקצוע מעולה, איש שרות יוצא מהרגיל ומורה מעולה. שי הגיע לתקן קצר בדוד, היה זמין והגיע בזמן למרות הגשם. היה מקצועי מאוד ואיש שרות מדהים. בדק הכל לפני שהלך, לקח סכום סביר ואפילו נמוך מהרגיל, הגיע עם מתלמד ויש לציין שאחרי לימוד כזה יהיה עוד בעל מקצוע מעולה ואיש שרות נהדר. ממליצה בחום לשמור את המספר למקרה חרום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן נדף, חדרה.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בלוח חשמל, החלפת נקודת חשמל ותיקון 3 נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק