מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.63
מחיר 9.47
איכות 9.52
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 61 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר רדניץ, חדרה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! מעולה, הוא היה מקצועי, עבד במקצועיות, היה מנומס, היה נעים, נתן מחיר הוגן, הגיע בזריזות והכל היה ממש טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליזט לוי, שדה אליעזר.
משוב: 15/03/2017
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה והתקנת שקע.
חוות דעת:
בחור מקסים סבלני ממליצה מאוד עושה את העבודה כמו שצריך לא מחפף ,כל כך התלהבנו ממנו. בא למשהו אחד ועשה לנו עוד משהו אפילו בלי תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ו. צ. הרצליה.
משוב: 03/10/2017
תיאור השירות:
התקנת שקעים.
חוות דעת:
היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר גלוזמן, נתניה.
אשרור: 27/10/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב, מבחינה שירותית הוא נתן שירות טוב אבל מבחינה מקצועית אחרי התקנת המאוורר יש רעשים ולדעתי הוא לא איזן טוב את המאוורר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שחר שני, נתניה.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע חשמלי וממסר פחת.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא היה מצוין. זמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה א, נתניה.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע פעמיים ולא הצליח לתקן את הבעיה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ליה אבייב, נתניה.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של מאוורר תקרה.
חוות דעת:
חמוד מאוד, עשה עבודה טובה, הייתי מרוצה מאוד. הוא מקצוען סבלני ונחמד, הלוואי וכל בעלי המקצוע שיגיעו אלי בהמשך יהיו כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה סואץ, נתניה.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בתאורה ביתית.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד נחמד, אבל הבעיה לא טופלה על אף שהיה אצלי מספר פעמים. הזמנתי אותו לבדוק קצר חשמלי בתאורה בקומה השנייה של הבית, הוא איתר את הבעיה ופתר אותה על ידי ניתוק המנורות. כרגע אין לי קצר, אבל גם אין לי מנורות פועלות. אני לא יודעת אם זה פער מקצועי אצלו, ואפנה לבעל מקצוע נוסף לבדיקה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שרון אמסלם, נתניה.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
שירות מצויין. מקצועי, אדיב וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כחלון, גבעת אולגה.
משוב: 13/02/2017
תיאור השירות:
התקנת הארקה והעברת חשמל.
חוות דעת:
הוא איש נחמד מאוד, אישיות נהדרת! עובד במקצועיות, אני ממליץ בחום, הוא מעולה ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 61 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק