מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.76
מחיר 9.53
איכות 9.71
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאי סבר, הרצליה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד שמש ומספק ראשי.
חוות דעת:
מאיר היה ממש אחלה. סבלני, נחמד ועשה עבודה טובה. אין לי שום תלונות! אני ממש ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה ג'נאח, הרצליה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תשתית חשמל, החלפת תרמוסטט בדוד חשמל, תיקון נקודות חשמל וחיווט כבלי חשמל.
חוות דעת:
בסך הכל מצוין, הוא גם הגיע יחסית מהר וגם נתן שירות עם אקסטרה מאמץ לסיים באותו היום. ממליץ עליו בחום והמחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטאניסלב שולגין, הרצליה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של גופי תאורה ומפסק לדוד.
חוות דעת:
אני בהחלט אמליץ! מקצוע אמיתי. מהיר, נקי, מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר תורן, הרצליה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
החלפת אטמור באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצויין, הוא הגיע בזמן, דיבר איתי , הסביר לי והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן טאוב, הרצליה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של מפסק ראשי.
חוות דעת:
הוא היה עשר! זה היה יום חמישי בערב, הוא הגיע תוך שעה, כמו שאמר, ביצע את העבודה והיה מאוד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טומי שטיינר, הרצליה.
אשרור: 23/12/2018
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד חשמל.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הוא הגיע תוך שעה כמובטח, טיפל במהירות בתקלה ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ו., הרצליה.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פחת שרוף וחלק נוסף.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד והיינו מרוצים. הוא הגיע בשעת לילה לא טריוויאלית, נתן מענה מהיר ונהדר. היה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין ברקוביץ, רמת השרון.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה תקין ובסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
אבי כחל, הרצליה.
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
התקנה של גופי תאורה בבית פרטי ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
מאיר מקצועי ומסודר, נקי ונעים הליכות. הוא לקח מחיר בהחלט הוגן ומאד סביר. אנחנו מאד מרוצים משרותיו. יופי של בעל מקצוע, כן ירבו כמותו. אני בטוח שאשתמש בשירותיו גם בעתיד. אנחנו מודים לו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן מזרחי, הרצליה.
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בעכבות שקע שרוף, כלל פתיחת קיר וסגירתו בגבס.
חוות דעת:
מאיר נתן שירות מעולה. הוא הגיע בזמן ואפילו רצה להקדים - שזה תמיד מבורך. כאשר בא הוא בחן את המצב ונתן שירות סבלני ויסודי. התקלה תוקנה באופן מאוד מקצועי. הוא נתן תחושה טובה שאפשר לסמוך עליו ולהאמין בו. הוא פתח את הקיר החליף שם מספר חוטים וסגר אותו בחזרה בגבס והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק