מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.94
איכות 10.00
דירוג כללי 9.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טל גנטמן הדר, הרצליה.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון שקע מקצר.
חוות דעת:
טיפל לי בבעיה, היחס שלו היה טוב והמחיר הוגן. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף ב. הרצליה.
אשרור: 10/07/2020
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון חיבור גופי תאורה.
חוות דעת:
היה אצל דיירת שלי שהיתה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שלו, הרצליה.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה והחלפת נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה סופר נחמד שזה כיף, היה דייקן בזמנים ואפילו הקדים להגיע, נורא גמיש מבחינת השעות והגיע מהיום למחר. הוא השאיר אחריו הכל נקי ומסודר, זאת הייתה חוויה ממש טובה. מושלם!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה ב. הרצליה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל בחוץ עבור מים חמים.
חוות דעת:
פשוט איש מהמם ומקצוען, קיבלתי שירות מדהים, הוא הגיע לפני הזמן שקבענו, עבד בצורה נקייה, יפה ויסודית. הוא השקיע זמן בלבדוק מה הדרך הכי יעילה וטובה עבור הבית ועשה עבודה מדהימה, לאחר מיכן הוא גם חזר לבדוק שהכול כמו שצריך, איש נעים ואדיב, ממליצה עליו בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר וגנר, הרצליה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי מערכת החשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, רגוע, איתר את הבעיה, הסביר מה כדאי לתקן וענה על המון שאלות, מאד אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל וילקין, הרצליה.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל וחיווט שקע.
חוות דעת:
מעולה! אין לי שום דבר רע להגיד. בן אדם מקסים, שירות מקסים ומחיר הוגן. רק דברים טובים. הגיע בזמן והחליף הכל בצורה מאוד יעילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב בנדלר, רמת השרון.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חיוט פגום.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה, נעים הליכות, יעיל והגון. הכל היה 10! המחיר היה הגון וסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף א. רמת השרון.
אשרור: 14/06/2019
משוב: 01/01/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מדהים! הגיע בזמן, היה אדיב להפליא, מקצוען אמיתי ומחיר סביר לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני פרץ, הרצליה.
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי קצר חשמל בבית.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה! הוא היה נחמד בכך שחסך לי את כספי שלא הגיע אליי ופשוט ייעץ לי מה לעשות דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן גרון, הרצליה.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מספר שקעים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 356 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק