מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.97
מחיר 9.92
איכות 9.96
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב בנדלר, רמת השרון.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חיוט פגום.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה, נעים הליכות, יעיל והגון. הכל היה 10! המחיר היה הגון וסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף א. רמת השרון.
אשרור: 14/06/2019
משוב: 01/01/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מדהים! הגיע בזמן, היה אדיב להפליא, מקצוען אמיתי ומחיר סביר לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני פרץ, הרצליה.
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי קצר חשמל בבית.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה! הוא היה נחמד בכך שחסך לי את כספי שלא הגיע אליי ופשוט ייעץ לי מה לעשות דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן גרון, הרצליה.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מספר שקעים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלילה בנדל, צור יצחק.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה ותיקון של נקודת חשמל.
חוות דעת:
אני לא בטוחה שאני רוצה לשנות את דעתי. עדיין סבורה שהוא בעל מקצוע טוב מאד אבל מאוורר התקרה הפסיק לעבוד ואינני יודעת אם זה בגלל משהו בהתקנה או בגלל תקלה במאוורר עצמו. אינני מעוניינת לשלם שוב עבור ביקור כי הכל כבר יעלה יותר מהמאוורר עצמו ועכשיו אני תקועה בלי אוורור וגם בלי חשמל כי במאוורר גם מותקנת המנורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה אלקיים, הרצליה.
אשרור: 24/07/2018
משוב: 21/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מתג נגד התחשמלות וטיפול בשקעים רופפים.
חוות דעת:
דוד היה מאד הגון ומקצועי, הוא שוחח אתי בסבלנות ונתן את המחיר עוד בטלפון. בעבור הטיפול בשקעים שנעשה באופן ספונטני הוא גבה רק את העלות של שקע חדש שהיה צריך להחליף - ולא הוסיף על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה פרידמן, הרצליה.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 09/05/2018
תיאור השירות:
החלפת תקע בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! בסדר גמור. הגיע בזמן, נתן שירות טוב ומקצועי. המחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל ט. רמת השרון.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל בשן, הרצליה.
משוב: 25/06/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה, תיקון בית נורה והחלפת נורות.
חוות דעת:
אחלה ממש. מקצועי ופתר את כל הבעיות. הגיע בזמן, עבד צ'יק צ'ק ופינה את הזבל. המחיר סבבה ממש ביחס למה שהוא עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ב. הרצליה.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של מנורה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין בכל התחומים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 322 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק