מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.97
מחיר 9.92
איכות 9.96
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דבורי שייט, אבן יהודה.
אשרור: 02/05/2019
משוב: 25/03/2019
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות! השתדל להגיע מהר ככל שיכל למרות שהיה עמוס וזאת בשל חומרת המקרה. זיהה את הבעיה מהר ופתר אותה באופן מלא לשביעות רצוננו המלא. נשמח להזמין אותו במקרה ונצטרך שוב. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדו זאוברמן, נתניה.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
עשה עבודה יוצאת דופן! הוא מאוד נחמד, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטיבן גורדון, נתניה.
משוב: 27/11/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי קצר בדוד החשמל.
חוות דעת:
הוא הסביר לי כיצד לטפל בזה דרך הטלפון ועזר לי לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון לנגמן, אבן יהודה.
משוב: 19/11/2017
תיאור השירות:
התקנה של נקודת חשמל למזגן.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, מקסים, מסודר, הגיע עם סולם קטן וסידר אחריו הכל, היה תענוג. הוא נתן הצעת מחיר וזה גם מה שהוא לקח לבסוף, בנוסף עמד בזמנים הגיע בול בזמן, אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרין ר. נתניה.
אשרור: 23/10/2017
משוב: 05/06/2017
תיאור השירות:
התקנת 4 נברשות בסלון, במטבח ובפינת האוכל.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! קבענו למחרת השיחה. הגיע בזמן וראיתי שעבד באופן מקצועי, מיומן ומדוייק. גבה מחיר הוגן. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה חסון, נתניה.
אשרור: 05/10/2017
משוב: 30/08/2017
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
האיש פשוט מקצוען, החל מהפגנת המקצועיות וכלה בשירותיות. נעים הליכות, ישר, דייקן, יסודי, אין מילים. ממליץ על האיש היקר הזה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי רובינשייטן, אבן יהודה.
משוב: 15/08/2017
תיאור השירות:
קצר בחוטים בקירות, ותיקון של ספוט שרוף מחוץ לבית.
חוות דעת:
הוא השקיע המון זמן לגלות את הבעיה ובסוף זה הסתדר מעצמו כנראה כי הוא הזיז המון חוטים, הוא אמר שאקרא לו שוב אם זה יחזור ללא תשלום נוסף וגם הוא סידר בעיה נוספת בדרך. הוא הגיע מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי לוי, נתניה.
משוב: 14/08/2017
תיאור השירות:
ניתוק מנורה שגרמה לקצר חשמל בחצי בית.
חוות דעת:
הוא היה עשר, חבל על הזמן, מקסים, הגיע ממש על השעון.רואים שהבן אדם אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מ. נתניה.
משוב: 02/08/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון קצר בתאורת גינה.
חוות דעת:
הוא היה כל כך בסדר! תיארתי לו מה התקלה ובטלפון הוא הדריך אותי בדיוק מה לעשות והצלחתי בעזרתו להתגבר על התקלה. הוא כיוון אותי בצורה מאוד מדויקת ויעילה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר ר. נתניה.
אשרור: 01/08/2017
משוב: 26/06/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 322 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק