מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.78
מחיר 9.80
איכות 9.79
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל פולקביץ', פרדסיה.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד מים חמים.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
כרמית .. תל אביב.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בשקע חשמל.
חוות דעת:
שירות מהמם, הוא עמד בזמנים והיה אדיב ברמות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד א. גבעתיים.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר, החלפת מפסק הפחת בלוח החשמל, החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
היה פשוט 10! אדם משכמו ומעלה, שקט, עניו, מסביר מה הוא מתכוון לעשות, מחיר הוגן מאוד. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עילאי אביב, נתניה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אמין, מהיר ויעיל. גבה מחיר הוגן ביותר ופתר את הבעיה בקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן חובב, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, איתר את התקלה מהר והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יניב ב. עזריאל.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירית מרכוס, תל אביב.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר.
חוות דעת:
שמעון מקסים ואמין! כל מה שאפשר להגיד על בעל מקצוע טוב. הוא ממש אדם איכותי והפתיע אותי בהגינות שלו. לא הבנתי מה התקלה ואמרתי לו שאני חושבת שהפקק נשרף, הוא הגיע, שאל מה בדיוק היה ומה קרה. כשהסברתי לו הוא אמר שהוא רוצה לראות את השקע ואמר שזה דבר קטן ופשוט לתקן ושהקצר קרה בגלל השקע ולא בגלל הארון חשמל. הוא חתך את החוטים בשקע שקיצרו, הראה והסביר לי. הוא מקצועי ופתר את העניין. מקסימום בכל הציונים. אני לא רגילה לשירות כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי דיבייב, חדרה.
משוב: 26/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של קצר בין פאזה להארקה.
חוות דעת:
הגיע ומצא את הבעיה בקלות. עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית. בחור יסודי ואדיב, אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני מ. גבעתיים.
אשרור: 02/03/2018
משוב: 20/12/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
הגיע בזמן. איתר את התקלה כמו שצריך, עשה הכל כמו שצריך. מחיר טוב, שירות טוב. הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבי בלר, תל אביב.
משוב: 25/01/2018
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל וקצר בגג.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! הוא אומנם הגיע בזמן אבל לא הצליח לפתור את כל תקלות החשמל שהיו לנו בבית. הוא אמר שאין לו את החלקים ושלח אותנו לחפש בעלי מקצוע אחרים וגם הקצר שהוא כן תיקן חזר יום לאחר מכן.
איכות
1
מחיר
8
זמנים
8
יחס
5
1
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק