מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.84
מחיר 9.66
איכות 9.76
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יפה קרינצה, נס ציונה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון של קצר.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל בן יהודה, ראשון לציון.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר שגרם לניתוק החשמל בדירה וביטול שעון לחימום דוד חשמל.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה! הוא הגיע תוך כחצי שעה וטיפל מקצועית באיתור התקלה ותיקונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר הרמן, אשדוד.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
היה טוב. הוא עשה עבודה מקצועית והכל היה ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי שישון, רמת גן.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי קרקו, ראשון לציון.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בתאורת המרפסת.
חוות דעת:
הוא חביב במיוחד, מקצועי ויעיל. נותן ייעוץ מקצועי ואמין הגיע מהר והמחיר טוב. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן שילה, גדרה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במרפסת חיצונית.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הגיע בזמן, היה יעיל מקצועי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בלוסטוצקי, לוד.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שתי פאזות שגרמו לקצר בכל הבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד השקיע בלמצוא את הפתרון עד הסוף, התוצאה עצמה טובה אבל התהליך לא הכי טוב.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בילי סביר, בן שמן.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר כללי בבית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצוען, עקשן, נעים הליכות והגון. איש על הכיפאק! הגיע מוקדם בבוקר, עבר על כל הבית, חיפש והתעקש עד שמצא את הגורם החמקמק של הקצר. מקצוען סופר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן דהן, לוד.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון קצר.
חוות דעת:
דניאל היה מאוד שירותי ונחמד. היה מכשיר אחד שקיצר לי את החשמל בבית והוא הדריך אותי איך לאתר את המכשיר. זה היה בערב יום העצמאות ואף אחד לא רצה לבוא לפתור את הבעיה, דניאל לא היה באיזור שלי והוא הסביר לי הכל בצורה טובה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוי סמולינסקי, לוד.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 24/01/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
היה שירות עשר, ממש הייתי מרוצה. הוא הגדיל ראש ועשה דברים מעבר למה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 147 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק