מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.80
מחיר 9.50
איכות 9.63
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 62 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יונה כהנוביץ, נס ציונה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת בתי מנורה בדירה וספוטים בתקרת גבס.
חוות דעת:
שירות מצוין, שירות מהיר ומקצועי מאוד. הוא היה נחמד ובסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד שמלא, רחובות.
משוב: 12/04/2018
תיאור השירות:
ביקורת עבור חברת החשמל.
חוות דעת:
הוא בדק את התקלה, מצא שיש קצר ונתן אישור לחברת חשמל. הוא הגיע בזריזות, דיבר עם חברת החשמל,היה זמין והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי בן אור, רחובות.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
בדיקת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מאוד מרוצה, היה מקצועי ונתן שירות מהיר. הוא עלה על הבעיה שהייתה לנו בגוף התאורה והכווין אותנו למציאת פתרון. הוא גבה תשלום רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב ר. רחובות.
אשרור: 31/01/2018
משוב: 18/12/2017
תיאור השירות:
העתקת קו אינטרנט.
חוות דעת:
לצערי התאכזבתי מאד מהיחס. כמובן לאחר ששילמתי את הסכום במלואו. לפתע בעל המקצוע התהפך. חבל, לא כך התרשמתי ממנו בהתחלה.
איכות
3
מחיר
1
זמנים
5
יחס
1
3
כללי
גירסאות
יבגניה פסחובר, יבנה.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 10/12/2017
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, זמין והסביר לי הכל. הגיע אליי תוך שעה והסביר לי בטלפון את כל האפשרויות ויחד קיבלנו החלטה לגבי תיקון הדוד. אני הייתי מרוצה ממנו מאוד, הוא גם כיוון אותי עם מי ליצור קשר להמשך התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב גולן בללי, נס ציונה.
משוב: 18/12/2017
תיאור השירות:
תיקון פאזה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד והוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לב טובבין, רחובות.
משוב: 13/10/2017
תיאור השירות:
התקנה של מספר נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! זריז, אדם טוב ונתן מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן כהן, רחובות.
משוב: 28/09/2017
חוות דעת:
הגיע, טיפל ב2 התקלות שהיו לי, במהירות, היה אדיב ונעים. לקח עלות ביקור טכנאי.אין טענות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איליה טובבון, רחובות.
משוב: 13/09/2017
תיאור השירות:
התקנת נקודת תלת פאזי למזגן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא אדיב, מקצועי ושירותי. הוא בין החשמלאים הכי טובים שיש. העבודה הייתה ממש מצויינת.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון כהן, רחובות.
משוב: 12/09/2017
תיאור השירות:
תיקון 3 מנורות שקיצרו .
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 62 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק