מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.92
מחיר 9.64
איכות 9.79
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סרגיי אנטוניוק, הוד השרון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בדירה בת ארבעה חדרים הדברה בשני חדרים בלבד.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הכל בסדר גמור, נתן לי אחריות על העבודה ואמר שלכל עניין אני מוזמן לפנות אליו. כרגע נראה שהכל מעולה ואין לי טענות. הוא הגיע בזמן עשה עבודה טובה כתב לי את שם החומר איתו הוא השתמש ונראה מאוד מקצועי. כרגע יש אחריות נכון לעכשיו נראה מעולה אין טענות . כתב את שם החומר הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי א. כפר סבא.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה להימצאות פשפש מיטה והדברה נגד חרקים ויונים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי ש. כפר סבא.
אשרור: 28/11/2017
משוב: 24/08/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה.
חוות דעת:
הוא היה חייכן ומקסים, היה לגמרי נכון לפתור את הבעיה עד הסוף כל פעם שהתקשרנו הוא ענה ונתן שירות. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון רפאל, חולון.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בחדר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי, אדיב ומקצוען, הגיע לפני הזמן, עזר לי מאוד ועשה הדברה שלבינתיים נראית בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לוי, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בדירה בת שני חדרים.
חוות דעת:
מבחינת שירות הוא אדיב ממש, מקסים והיה נעים ונוח איתו, היה מאוד גלוי איתנו והראה לנו את כל החומרים, הסביר את התהליך ונתן לנו התחייבות להמשך, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילרי כלף, רמת השרון.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת פשפשי מיטה והדברה נגד ג'וקים, נמלים ומכרסמים בדירה וגינה.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה אך הוא דיבר בטלפון וזה הפריע לי כיוון שרציתי לשאול אותו שאלות ולא כל כך יכולתי. לדעתי המחיר שגבה עבור העבודה הוא יקר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורנה ו. רמת השרון.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה פרעושים וג'וקים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, ענה לכל השאלות ונתן הנחיות.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירי א. תל אביב.
אשרור: 20/08/2019
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
הדברה של פישפש המיטה.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע בדיוק בזמן. גילה איכפתיות רבה. עשה מאמץ רב, מקצוען עם ״לב״ .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה זמיר רוקח, יבנה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
הדברת פשפש מיטה בשלושה חדרים.
חוות דעת:
מעולה! הוא היה מאוד מקצועי ואני מרוצה! עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן פרוחי, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה להדברת פשפש מיטה.
חוות דעת:
רונן היה ממש אחלה! הגיע אלי כי חשבתי שיש לי פשפש מיטה, הוא עשה בדיקה יסודית והבין שאין שום דבר. היה הכי ישר ואמין שיש, הציע אפילו לא לגבות תשלום כי לא נעשתה עבודה. אני התעקשתי מאוד אז גבה עלות ביקור. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 809 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק