מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
כפיר
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.25
מחיר 9.39
איכות 9.68
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן ישראל, גדרה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה שהוא הגיע בזמן והבין מה הבעיה. הבעיה הייתה תפעולית ולא טכנית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי גז נוספים באזור גדרה והסביבה

נועם קוטין‬‎, גדרה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדיזות בכיריים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אני לא אוהב לעבוד עם בעלי מקצוע והוא היה על הכיפאק, היה נחמד ועשה אקסטרה, נתן לי טיפים ואפילו השאיר לי חלק שאוכל לפתוח את הסתימות בעצמי במדיה ויקרה שוב. הוא באמת עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליליאן עמר, גן יבנה.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה בדיזות בכיריים.
חוות דעת:
כפיר היה ממש בסדר גמור, הלהבה בכיריים לא נדלקה וכפיר הגיע וניסה לפתור את הבעיה. הוא אמר שזה מאוד חלוד ולכן לא מצליח, הוא ניסה לשים חומר כלשהו אבל גם זה לא עבד. הוא יהיה אצלי בערך 40 דקות ובאמת ניסה לפתוח את הסתימה אבל בסוף אמר שלדעתו עדיף כבר לוותר על זה. הוא היה מאוד נחמד ובסופו של דבר גבה תשלום רק על ביקור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאב פישמן , בניה.
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
היה אדיב ונחמד מאוד! דיברתי איתו בטלפון והוא אמר לי לקנות איזה חמור והוא ידריך אותי איך לעשות את זה בעצמי, הבעיה נפתרה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סשה פלדמן, שתולים.
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
החלפת שתי דיזות בכיריים וניקוי שתי דיזות נוספות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן והיה נחמד. ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה ש. גן יבנה.
משוב: 17/10/2017
תיאור השירות:
החלפת חיישן גז בכיריים של חברת רוזייר.
חוות דעת:
הכל היה 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קולין ר, ראשון לציון.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימות והחלפת שתי דיזות בכירים גז של חברת סאוטר.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא שירותי, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. המחיר היה קצת גבוהה
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונית פסבולסקי, רחובות.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיריים.
חוות דעת:
כפיר היה ממש חמוד, עבד מצוין, בא ממש תוך שעה מהרגע שקראנו לו, עשה עבודה מקצועית, גבה מחיר בכלל לא מופקע לדעתי, היה הוגן ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי ב. נס ציונה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של כיריים גז והחלפת צינור גז .
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע רותם, רחובות.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא אחלה, היה מאד מקצועי, הוגן ויודע את העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 196 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק