מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
כפיר
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.36
מחיר 9.61
איכות 9.70
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן גדרון, קדרון.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
נקיון כיריים והחלפת צינור גז.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע קצת מאוחר יותר ממה שקבענו, אבל הכל היה בסדר. הוא הסביר בצורה בורורה והראה לנו בדיוק מה הבעיה, הוא לא יכל לטפל בזה בצורה מלאה אך הסביר הכל שנסביר את הבעיה לפזגז ובכך הכל נפתר תוך כמה ימים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן ישראל, גדרה.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה שהוא הגיע בזמן והבין מה הבעיה. הבעיה הייתה תפעולית ולא טכנית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נועם קוטין‬‎, גדרה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדיזות בכיריים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אני לא אוהב לעבוד עם בעלי מקצוע והוא היה על הכיפאק, היה נחמד ועשה אקסטרה, נתן לי טיפים ואפילו השאיר לי חלק שאוכל לפתוח את הסתימות בעצמי במדיה ויקרה שוב. הוא באמת עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליליאן עמר, גן יבנה.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה בדיזות בכיריים.
חוות דעת:
כפיר היה ממש בסדר גמור, הלהבה בכיריים לא נדלקה וכפיר הגיע וניסה לפתור את הבעיה. הוא אמר שזה מאוד חלוד ולכן לא מצליח, הוא ניסה לשים חומר כלשהו אבל גם זה לא עבד. הוא יהיה אצלי בערך 40 דקות ובאמת ניסה לפתוח את הסתימה אבל בסוף אמר שלדעתו עדיף כבר לוותר על זה. הוא היה מאוד נחמד ובסופו של דבר גבה תשלום רק על ביקור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאב פישמן , בניה.
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
היה אדיב ונחמד מאוד! דיברתי איתו בטלפון והוא אמר לי לקנות איזה חמור והוא ידריך אותי איך לעשות את זה בעצמי, הבעיה נפתרה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סשה פלדמן, שתולים.
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
החלפת שתי דיזות בכיריים וניקוי שתי דיזות נוספות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן והיה נחמד. ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה ש. גן יבנה.
משוב: 17/10/2017
תיאור השירות:
החלפת חיישן גז בכיריים של חברת רוזייר.
חוות דעת:
הכל היה 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום ונו, נס ציונה.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
תיקון כירים גז.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ארדן, אשקלון.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא אדיב, מקצועי מאוד, נעים הליכות והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני ויטמן, רחובות.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בדיזות כיריים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 266 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק