מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זבולון
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.82
מחיר 9.55
איכות 9.80
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הנרי קור, ראשון לציון.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
ביצוע החלפה בין שני מפסקי דוד חשמל ומתן אבחנה לבעיות של הפסקות חשמל שהיו בבית.
חוות דעת:
היה נהדר! הבעיה הייתה מאוד בסיסית בלוח חשמל והוא ידע לאבחן אותה קודם כל שזה חלק מקצועי חשוב, ידע לקחת את הבעיה ולבחון אותה לעומק ומצא שאני משתמש בעומסים גדולים מהרצוי ושהחלוקת חשמל לא הייתה שווה, מראה לי על עבודה טובה ואיכותית, אני עובד עם הרבה חשמלאים והוא מבין הטובים שיש , מגיע לו עשר בכל הפרמטרים, יחסי אנוש מעולים, מגיע בזמן, קצת יקר לדעתי אבל מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה סולומון, ראשון לציון.
אשרור: 23/08/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! היה זמין מאוד והגיע יום אחרי שדיברנו. עשה עבודה מקצועית ונקייה, שירות מאוד אדיב ומחיר הוגן, מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ש. תל אביב.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
חקר תקלה והחלפת חצי אוטומט. בנוסף עשה בדיקה וגילה ממסר פחת תקול והחליף גם אותו.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בזמן, הסביר מה עודה, עבד יעיל ומהר ובסך הכל היה מאד נעים. מחיק קצת מעל הממוצע (בערך 10 אחוז).
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד רובין, תל אביב.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, הסביר מה עושה והיה נחמד. הוא בחור חיובי שנותן שירות טוב. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות רוסין, רמת גן.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
העבודה נעשתה עבור השכנה שלי והיא הייתה מאוד מרוצה. היה לה רטיבות בדירה וזה הגיע ללוח חשמל. הוא עשה עבודה טובה והיה מאוד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל פרץ, תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
קדיחת חור בקיר חיצוני עבור העברת כבלים וסידור מכסים של פתחי תקשורת בדירה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הגיע בזמן, עמד במחיר שסיכמנו ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל זאבי, ראש העין.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל תלת פאזי לכיריים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד, נתן יחס טוב, השקיע בעבודה והכל פיקס. הוא אפילו התקשר היום לשמוע שהכל עובד טוב, אין יחס כזה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר הרכבי, כפר סבא.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של 6 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא מאוד קואופרטיבי, כל מה שביקשתי הוא עשה. היה צורך לבוא עוד פעם להשלים את העבודה והוא עשה הכל במקצועיות. הוא מנומס, נעים ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברי הורנשטיין, חולון.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר בלוח חשמל בבניין.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עמד בזמנים שקבענו וידע מה לעשות, עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב עכשיו. אני יכול להבטיח שאם אצטרך שוב חשמלאי אפנה אליו בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ר. תל אביב.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 30/12/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות מצוין! תיאום הזמן היה מהיר, ביצוע העבודה מקצועי, הוא מדויק ובתשומת לב, מבחינתי השירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 216 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק