מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זבולון
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.83
מחיר 9.50
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בני פלק, תל אביב.
אשרור: 25/09/2020
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר והתקנת נקודת חשמל חדשה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה את העבודה מהר וטוב וגבה מחיר הוגן. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטע א. תל אביב.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון 3 מאווררי תקרה והחלפת מתגים תקולים.
חוות דעת:
פנינו לזבולון בגלל רעש של זרם חשמלי במתגים והתקנה קלוקלת של 3 מאווררי תקרה. כבר בשיחת הטלפון זבולון בירר לעומק את הבעיה ונתן את כל האינפורמציה לגבי העבודה הנדרשת. הגיע בזמן, עבד בצורה מסודרת ומקצועית, שיתף אותנו בתהליך העבודה כדי שנבין למה עושה את מה שעושה וביצע את העבודה בצורה טובה מאוד. עכשיו אנחנו יכולים לישון בשקט שהמאווררים והמתגים מותקנים באופן בטיחותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביחי חכמון, תל אביב.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
הוא איתר קצר חשמלי שכמעט גרם לשריפה בדירה. אני מרוצה מהשירות הוא היה נחמד, יסודי מאוד והצליח לאתר את הקצר לאחר שאנחנו ניסינו במשך יומיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לואיז מילר, תל אביב.
משוב: 03/09/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה וסידור מפסק.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר פורת, תל אביב.
משוב: 26/08/2020
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ל., תל אביב.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
התקנה של נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל עזרא, תל אביב.
משוב: 10/08/2020
חוות דעת:
היה ממש בסדר והשירות היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני אריאלי, תל אביב.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר תקרה שהתנתק בו חוט.
חוות דעת:
זבולון היה מקסים, היה ממש נחמד והשירות מצוין. הגיע בזמן, המחיר הוגן וסידר הכל יפה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין מ. תל אביב.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון של מפסק בויילר ותיקון של מנורת השירותים.
חוות דעת:
מושלם פשוט מושלם! איש מקצוע אמין, אחראי, נעים וחביב. המחיר היה טוב, ועל הדרך הוא בדק עוד משהו. יש לו טוב לב. המלצתי עליו לכל הדיירים לבניין, הוא החשמלאי שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי אלמוג, תל אביב.
אשרור: 31/07/2020
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי, אדיב ושירותי. הסביר על הכל, הייתי ממש מרוצה וזה לא קורה לי הרבה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק