מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ליאור
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.86
מחיר 9.67
איכות 9.73
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור יהב, חולון.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניר ליבוביץ', חולון.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק ב. בת ים.
משוב: 02/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי טבת, חולון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה יקר אבל נחמד. בא בזמן ועשה את העבודה, הוא איש נחמד. רציתי שיעשה יותר עבודות אבל הוא אמר שלא צריך עכשיו ולחכות קצת, זה מראה בעיניי שהוא ישר כי הוא יכל כבר לעשות אצלי הרבה מאוד עבודות שלא הייתי צריך באותו זמן. עבר זמן והכל מחזיק יפה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום א. בת ים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה שירות טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אבי טבת, חולון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא עצמו היה ממש בסדר, אבל לגבי המחיר אני לא יודע לומר. הוא בחור נהדר והייתי נותן לו ציון 10.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שר שלום, חולון.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בעל מקצוע מעולה ואני מרוצה מהשירות שנתן. הוא הגיע בזמן כמו שקבענו, עשה עבודה בסדר והיה נחמד והוא אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז מ. חולון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה ידני ותיקון ידיות בשני חלונות.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא באמת מאוד אמין. מה שסיכמנו זה מה שהיה בפועל. כל פעם שהיה שינוי הוא הציע לי אותו כדי לשאול אם אני מסכים לו קודם. הוא מאוד מקצועי ואני מרוצה מהשירות. האיכות יצאה בסדר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאור כהן, חולון.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תריס חשמלי שבור.
חוות דעת:
התקשרנו כדי לקבוע איתו עבודה ודרך הטלפון הוא הסביר לנו שאפשר לתקן לבד והסביר לנו איך בדיוק. זה ממש מקסים בעיני מה שהוא עשה, לא כל אחד היה אמיתי כמוהו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי מן, חולון.
אשרור: 03/05/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
ליאור בחור מקסים ,ישר ומאוד מקצועי. באמת שנדיר לפגוש איש מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2027 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק