מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ליאור
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.86
מחיר 9.69
איכות 9.74
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל ג. תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג! מקצועי, מהיר ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל מרגלית, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת תריס גלילה רגיל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע לתקן את התריס, לאחר זמן מה התריס לא עבד שלא באשמתו והוא הגיע להחליף אותו. היה מאוד נעים ומקצועי. אמר מראש שיקזז את הסכום הראשון במידה והוא יצטרך לחזור להחליף את התריס כך שגם היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירי ש. תל אביב.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לתריס שנקרע ונפל.
חוות דעת:
מאוד שמחתי להיעזר בליאור וממש נהנתי מהשירותיות שלו. מגיע לו את כל השבחים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גולדמן, תל אביב.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקן רצועות שנקרעו בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! ליאור היה שרותי מאוד, הגיע בזמן, תיקן מה שצריך ובדק לבקשתי את שאר התריסים בבית. אין ספק שגם בפעם הבאה שתהיה לי תקלה אזמין אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד כהן, תל אביב.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, הגיע בזמן, היה אצלי שעה וניסה לתקן את התריס אבל בגלל בעיית גישה בתריס שלי הוא לא הצליח לתקן את התקלה, הוא היה בסדר גמור ואין לי טענות אליו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרי ל. תל אביב.
משוב: 09/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! ליאור הוא בן אדם נעים, איש מקצוע מנוסה, מסביר כל דבר למי שרוצה, נותן פתרונות יצירתיים, מייעץ בשמחה ולא גובה מחיר מופרז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל קשת, תל אביב.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה ומנגנון של תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מעולה, התריס עובד נהדר, היה מאוד נעים לעבוד איתו, אדם מאוד סימפטי ונראה מאוד הגון. הכל מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ו. תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעיה גלפר, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
תיקון שני תריסי גלילה חשמליים.
חוות דעת:
ליאור, בעל מקצוע ישר, סבלני עם תודעת שירות גבוהה. תיקן את התריסים לשביעות רצוני המלאה. המחיר סביר והוגן. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם דודסון, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, אמין וישר, אני יכול להגיד עליו רק דברים טובים וכל המחמאות שבעולם מגיעות לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2031 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק