מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוברט
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.33
זמנים 9.67
מחיר 9.14
איכות 9.40
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 21 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אודי יעקב, פתח תקווה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות בחדר מקלחת ע"י מומחה.
חוות דעת:
היה מצוין. בחור מקצועי וההתרשמות ממנו חיובית.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

חברות בדק בית נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

ירון גרנט, פתח תקווה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בארון חשמל.
חוות דעת:
יש לו הרבה מאוד ידע וניסיון רק שלצערי הוא לא איתר את מקור הנזילה למרות שחשב שכן. הוא נתן המלצות ולפיהן הבאתי מישהו שיתקן את הבעיה ובסופו של דבר אחרי הגשם ראיתי שהנזילה המשיכה. אחרי שהנזילה חזרה הרמתי לו טלפון ואז הוא עזר לי טלפונית ותמך אבל לא בזכות זה איתרו את התקלה וגם לא את הפתרון שלה לצערי.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אבישי אלטמן, גבעת שמואל.
משוב: 31/03/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גל בר זוהר, יקנעם(מושבה).
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
בדק בית בבית פרטי יד שנייה, שכלל בדיקת רטיבות, חשמל, תשתיות מבנה, קרינה, ליקויי בנייה וביוב.
חוות דעת:
הזמינות שלו טובה, הוא הגון והיחס טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אור פביאן, חיפה.
אשרור: 21/09/2019
משוב: 08/07/2019
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ברק צורף, תל מונד.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
בדק בית לפניי קניית דירה מקבלן.
חוות דעת:
אין לי טענות, התרשמתי לטובה! לא עשיתי סקר שוק אבל הוא היה נראה לי הוגן מבחינת המחיר, ולגבי הכל באמת שהיה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי לרנר, חיפה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
בדק בית עבור דירה חדשה מקבלן שכלל בדיקת צנרת עם מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד מקצועי ונחמד והיה זמין בזמן שהיינו צריכים. הוא שלח לנו את הדוח וביקשתי ממנו לעדכן כמה דברים בדוח ותוך יומיים הוא שלח לנו את הדוח המעודכן. הוא עשה רושם טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ברזילי, אור יהודה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
בדק בית עבור דירה יד שנייה שכלל בדיקות רטיבות, חשמל וליקויי בנייה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. התרשמתי שהוא מקצועי, הסביר מה הוא עושה. זה היה בזמנים שקבענו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסתר עדן טוב, רמת גן.
אשרור: 08/07/2019
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת צנרת, חשמל, רטיבויות ודברים נוספים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן, עשה עבודה טובה בצורה מאוד נינוחה ועם סבלנות, נראה לי שהוא הצביע על הליקויים הנכונים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יאיר ס. תל אביב.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
בדק בית.
חוות דעת:
היה מצוין, אני ממליץ. הוא הביא לנו דוח מסודר והכל היה בסדר גמור. אם היה אפשר לדרג 11 בעמידה בזמנים הייתי מדרג. הוא מבין עניין ולא לקח מחיר בשמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 21 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת בדק בית רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של בדק בית. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק