מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מקס
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.78
מחיר 9.66
איכות 9.85
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פדראם כ. ראשון לציון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור בדוד שמש.
חוות דעת:
מקס היה ממש על הכיפאק, הוא הסביר לי הכל והראה לי בדיוק מה הוא עושה ומה בדיוק הבעיה, היה מאוד נחמד והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון לוי, ראשון לציון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש עם מערכת סולארית.
חוות דעת:
לא היו לנו מים חמים בבית, מקס סידר ותקתק את הכל במהירות, עד שהכנתי קפה הוא כבר סיים הכל! הוא אמר שזה היה מאוד קל ולא רצה לקחת תשלום אבל אני התעקשתי לשלם סכום סמלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד ארליך, ראשון לציון.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
בחור מקצוען! פתר את התקלה צ'יק צ'ק, הזמינות מעולה, יום למחרת אחרי שדיברנו איתו הוא כבר היה אצלנו. הוא עבד מצוין, אני מאוד מרוצה ממנו, כבר הספקתי להמליץ עליו לעוד אנשים. אני לא מכיר כל כך את המחירים אבל נראה לי שגם המחיר מאוד הוגן. אין הרבה כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ליתני, ראשון לציון.
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש, 150 ליטר, שכלל החלפת גוף חימום שנשרף.
חוות דעת:
היה טיפול מצוין! הוא היה בסדר גמור, ציון מאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה לייבל, ראשון לציון.
משוב: 28/03/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מהמם, ממש! הגיע בזמן, זה היה מהר ובאותו היום. לקח מחיר בסדר לדעתי, הוא היה בסדר גמור. מקסים :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה ש. רמת גן.
אשרור: 28/03/2017
משוב: 27/01/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה. מגיע לו עשרים מתוך עשר. הוא היה מאוד הוגן, הגיע מעכשיו לעכשיו ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז לזובסקי, יבנה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה, נחמד, היה ברור לי שהוא עשה עבודה טובה ולא עשק אותי במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום פינקלשטיין, בת ים.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג', גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש וניקוי כל המערכת ותיקון נזילה בראש של הדוד.
חוות דעת:
הבנאדם הזה מלאך, אני לא מכיר דברים כאלה. הוא הגון, ישר ועם נשמה ולב. התקשרתי אליו בערב חג והסברתי לו שנתקעתי בלי דוד בגלל שבעל מקצוע אחר רימה אותי ויש לי ילדים בבית והוא הגיע תוך 20 דקות ועשה לי עבודה של שעתיים וסידר לי את הכל ואפילו עשה דברים מעבר למה שהיה צריך כמו לפתוח סתימה באמבטיה שהייתה לי ולתת לי טיפים. בנוסף הוא לקח מחיר מאוד נמוך והיה פשוט מעל ומעבר, הוא בנאדם מדהים! הוא אמר לי שאני יכול לפנות אליו לכל שאלה או בעיה שתהיה לי ולקח את העבודה ברצינות וטיפל בה כאילו זה הבית שלו, אני אמליץ עליו גם עוד 20 שנה לאנשים, הוא ריגש אותי מאוד והוא בנאדם משכמו ומעלה, הוא קנה אותי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים חנין, יבנה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטי שמש בגג והחלפת מאיץ חום בדוד שמש. בנוסף תיקון נזילה במערכת הסולארית של דוד שמש.
חוות דעת:
חבל על הזמן, נתן שירות מעולה! הוא בחור על הכיפאק, ישר, אמין, גבה מחיר סביר והוא נחמד. הופתעתי לטובה כי אין לי ציפייה גדולה מבעלי מקצוע בדר"כ והוא הראה מקצועיות מכל הבחינות. בטוח אמשיך לעבוד רק איתו. זכיתי בכך שמצאתי אותו! הוא היה אצלי לאחר שנה ואני רוצה לחזק את חוות הדעת. הוא הגיע אלי לתקן נזילה במערכת הסולארית בדוד, הוא תיקן ללא עלות כשירות שנותן ללקוחות שלו. הוא הגיע מאוד מהר ועשה הכל לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ישפה, חולון.
אשרור: 08/12/2018
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
החלפת קולטים לדודי שמש ותיקון נזילות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, אדיב ושירותי. הוא עשה הכל כמו שצריך ומעבר לכך. הוא לגמרי מקצועי ואמין, פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 571 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק