מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מקס
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.78
מחיר 9.64
איכות 9.84
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי דורון, תל אביב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה טוב, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ירדן ב. תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של דוד חשמל שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, תיקן את הבעיה, אך בהחלפת הדוד היה חיבור לא טוב, הוא הגיע פעם שנייה לחבר צינור, אבל הייתה בו נזילה והיינו כמה ימים בלי מים חמים. לאחר מכן הגיע פעם שלישית להחליף צינור, זה עבד אבל נוצרה נזילה מצינור אחר קרוב שלא קשור לדוד. ולבסוף נאלצנו להביא אינסטלטור שיטפל בבעיה שנוצרה. הוא היה נחמד והמחיר שגבה היה מאוד הוגן בהשוואה לאחרים.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
עדנה נ. תל אביב.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש מקולקל בדוד שמש 150 ל' של טל סחר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ג. תל אביב.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
התקנה של דוד חשמלי.
חוות דעת:
מקס ייעץ לי טלפונית איך לעשות תיקון קטן בעצמי כדי לחסוך... כשראיתי שהבעיה יותר חמורה משחשבתי הזמנתי אותו לראות. קיבלתי הצעת מחיר מעולה לדוד, הוא בא למחרת בין גשם לגשם והתקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ש, תל אביב.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת דוד חשמל עם 150 ליטרים של חברת טל סחר.
חוות דעת:
היה מצוין! נתן שירות טוב והיה מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי א. תל אביב.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת טל סחר.
חוות דעת:
הוא היה פיצוץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביחי בר, תל אביב.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
הברזה מתיקון דוד.
חוות דעת:
הוא היה אמור לבדוק למה הדוד לא עובד ולתקן את זה ואמר בטלפון שכנראה הבעיה בגוף חימום. היה ממש קשה לקבוע איתו, הוא שיחק איתי בזמנים והוא כל שנייה שינה את השעה. בסוף הוא הגיע מוקדם יותר מהזמן שקבענו, שזה לכאורה טוב, אבל הוא אמר שהוא חשב שאני גר במקום אחר ואין לו זמן לבזבז על חיפוש חניה והוא הולך. ירדתי מהבית ומצאתי חניה אחרי שתי דקות, התקשרתי כדי להגיד לו והוא אמר לי שהוא כבר בקצה השני של העיר ולא בא. הוא פשוט הבריז לי והשאיר אותי לבד ברחוב אחרי שלקחתי חצי יום חופש בשבילו. הוא לא נתן לי שירות ותקע אותי בלי טכנאי בחוסר הוגנות שאין לי מילים לתאר.
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
נדב ז. תל אביב.
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד.
חוות דעת:
הכי טוב שיש!ייעץ לי שאין צורך להחליף והכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר גולן, תל אביב.
אשרור: 27/12/2018
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
שירות מדהים. אני מאוד מרוצה מההתנהלות שלו והוא עשה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה מנשה, תל אביב.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, עשה עבודה מקצועית ואיכותית, מאד סבלני ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 562 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק