מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלחנן
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.70
מחיר 9.35
איכות 9.54
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 83 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישי שדה, הוד השרון.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במאגר מים, ללא תיקון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא רק מאתר נזילות ולא מתקן אותן. עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלמוג עטיה, רעננה.
משוב: 11/03/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בגג.
חוות דעת:
היה מעולה. בחור חביב שעשה את העבודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן כהן, הוד השרון.
משוב: 14/02/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה .
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני פ. כפר סבא.
משוב: 16/04/2017
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הייתי מרוצה מהיחס, מהמקצועיות ומכך שהסביר כל שלב ושלב בעבודה. הוא הגיע עם הרבה מאוד ציוד וקלע בול למקום בו הייתה הנזילה, הוא היה באמת מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רוטמן, פתח תקווה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
המחיר הוגן בהחלט, כמו שמקובל. מהיחס אני מרוצה מאוד, הוא כמו אבא, מסביר כמו שצריך עם הרבה סבלנות. הוא הגיע בדיוק בזמן, נשאר כמה שצריך ולא מיהר למקום הבא, הוא נתן את כל היחס שמגיע. לפי האינדיקציה והבדיקות שראיתי זה נראה שגם איכות הבדיקה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו הרשקו, קרני שומרון.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות בבית.
חוות דעת:
אלחנן איש מקסים. הוא בדק את כל חדרי השירותים ומצא את הנזילה עם ציוד ברמה גבוהה. הוא עבד עם חיוך ונתן הסברים והדרכה. הוא תקתק, תוך שעה וחצי סיים. הוא עמד בזמנים שקבע וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס שמחייב, אריאל.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בקירות בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
אלחנן היה עשר, עשה עבודה טובה ובדק בכמה מוקדים. אני מרוצה מאוד מהשירות!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור בלומנפלד, נס ציונה.
משוב: 29/07/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל סמוחה, פתח תקווה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת בדירה באמצעות מצלמה תרמית ומד לחות.
חוות דעת:
קודם כל הוא הגיע בזמן, אני קצת איחרתי והוא לא כעס ולא כלום, התייחס אליי בשוויון נפש. כל הזמן שהייתי איתו הוא גם ידע לענות לי על שאלות ששאלתי, בנאדם מאוד מיוחד. אני חושב שהשירות שהוא נותן כל כך טוב בזכות השימוש בטכנולוגיה והניסיון שיש לו. החיבור של שניהם זה מה שמיוחד אצלו. הוא אמר לי לפני זה פחות או יותר מה העלויות כך שלא היו הפתעות. חשוב לציין שהוא יודע איך להתייחס ללקוחות וזה מה שגרם לי לקחת אותו מלכתחילה. מה שקנה אותי זה שהוא אמר לי בעצמו לדבר איתו עוד בערך חודשיים- שלושה כדי שהוא יגיע לוודא סופית שהסתימה באמת נעלמה ושהכל התייבש, לדעתי זה הכי חשוב בכל הסיפור הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב קופולוביץ, גני תקווה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות חיישנים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היה תאונה בדרך ולכן הוא איחר קצת אבל הודיע לי. הוא איתר את הנזילה והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 83 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק