מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.80
מחיר 9.64
איכות 9.76
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון זרימאני, פתח תקווה.
אשרור: 24/08/2019
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין מגורים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה הוא אחלה בחור, מבחינת כל הפרמטרים נותן לו ציון גבוה, הדיירים שיבחו אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאירה ג. פתח תקווה.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום של בניין ותיקון אינטרקום בדירה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. הגיע תוך חצי שעה, נתן שירות מצוין במחיר סביר לגמרי, עשה את עבודתו בשקט וטוב. אני מאוד מרוצה ובהחלט אמליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי שכטר, פתח תקווה.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה שירותי מאוד, פתר את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור עשיר, פתח תקווה.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום והתקנת קודן בכניסה לבניין.
חוות דעת:
תותח אמיתי. הגיע בדיוק בשעה שקבע עמי ועמד בסיכום המחיר ללא "הפתעות". כבר מהשיחה הראשונה ניתן היה להבחין כי מדובר במקצוען ואיש שירות מהמעלה הראשונה. ללא ספק אמליץ עליו לחבריי הקרובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה קיפר, פתח תקווה.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של אינטרקום ותיקון קו תקשורת משובש.
חוות דעת:
הוא היה ממש 100%. בן אדם אמין וישר, עשה עבודה מקצועית מאוד עמד בזמנים והכל בוצע לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי נ. פתח תקווה.
משוב: 28/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום בבנין משותף.
חוות דעת:
ממליץ בחום! נותן שירות טוב, זמין, אחרי כל תיקון או עבודה מסביר מה עשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יורם הה, פתח תקווה.
משוב: 26/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום.
חוות דעת:
עשה כל מה שביקשתי, לשביעות רצוני, הכנסתי אותו לרשימת האנשים שאני רוצה לעבוד איתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת מיליקובסקי, רעננה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בשנאי של אינטרקום בשתי כניסות לבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ממש! המחיר היה סביר והוא היה מומחה בתחום שלו, שזה הכי חשוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית לוי, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הכל בסדר. מצא מהר מה הבעיה, הגיע בזמן ותיקן, מאה אחוז, היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כהן, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
השירות היה בסדר אבל יומיים אחרי זה התקשרו הדיירים וטענו שהבעיה חוזרת.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק