מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.95
מחיר 9.68
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן ביתן, חולון.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בארון חשמל.
חוות דעת:
העבודה הייתה בשביל דיירים שלי ואני לא הייתי שם פיזית אבל הוא דיבר איתי לפני בטלפון, ייעץ והיה נחמד, בא בזמן, היה ממש על הכיפאק מכל הבחינות. המחיר היה הוגן- לא זול ולא יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיטל אוזן, חולון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בבית וחיזוק מגעים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין! הגיע בדיוק בזמן שקבענו ועשה עבודה ממש טובה ומקצועית. הוא אדם נעים ושירותי ואני מרוצה ממנו מאוד. גם אחרי שסיים היה איתנו בקשר ודאג לעבודה. מבחינתי מגיע לו את הציון המקסימלי ביותר. הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור נחום, בת ים.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי.
חוות דעת:
שירות טוב. הכל בסדר מבחינת הזמינות, המקצועיות והיחסי אנוש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר רחבי, בת ים.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
תיקון הארכת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, אמנם הוא לא עשה את הדבר המושלם שהיה צריך להיעשות אבל זה לא היה באשמתו אלא בגלל התנאים של הבניין עצמו. הוא פתר את הבעיה כשלעצמה אבל בדרך שהיא זמנית, בהתאם לכך הוא גבה מחיר מינימלי ואני יצאתי מאוד מרוצה. הוא סידר את זה על הצד הטוב ביותר בהתאם למגבלות שהיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה א. בת ים.
משוב: 07/09/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר ותיקון תנור אפיה.
חוות דעת:
אדם נעים, מקצועי, עובד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי לרנר, חולון.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
הסדרת חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! עשה עבודה טובה, סידר לי גם כמה דברים על הדרך. ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרונה גלזר, חולון.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
בדיקת קצר בבית.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נפלא! הוא מאוד יסודי, עשה את העבודה שלב אחרי שלב כמו שצריך. הוא היה מאוד זמין, דיברתי איתו בערב וכבר בבוקר למחרת הוא היה אצלי. הוא מאוד נחמד והסביר לי כל דבר שהוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון פלדמן, חולון.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
התקנה של 4 גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש, נתן שירות טוב נחמד ואדיב. הוא דאג לניקיון ועבד יסודי מאוד, ראו שהיה לו רצון שיהיה הכי טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה ברק, חולון.
משוב: 29/11/2017
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ד. חולון.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
התקנה של מאוורר תקרה ותיקון שני גופי תאורה.
חוות דעת:
היה טוב מאד! הוא גם הקפיד לנקות אחריו והיה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק