מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חנן
ציון כללי:
9.29
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.65
מחיר 9.26
איכות 9.38
דירוג כללי 9.29
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמי בר-און, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקו.
חוות דעת:
הוא היה מאד ישיר ואמין, התלבטתי אם כדאי לתקן ולקנות והיה מאד אמין לגבי התשובות ולא ניסה לסחוט עוד כסף. הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמרי נבריסקי, תל אביב.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פנימי של מזגן מיני-מרכזי של חברת תדיראן בעקבות נזילה.
חוות דעת:
חנן היה בסדר גמור, מקצועי ונחמד. הוא פתר את הבעיה כמו שצריך ואני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה קשת, תל אביב.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
התקלקל לנו הבקר במזגן, חנן החליף אותו ועל הדרך החליף גם פילטר. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעד גולדנברג, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
הברזה ממילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד בטלפון, אמר לי לשלוח לו הודעה עם הכתובת שלנו וקבענו יום ושעה, הוא לא הגיע לעבודה וטען שניסה להשיג אותי, לא ראיתי שום שיחה ויכל גם לדעתי לשלוח SMS.
איכות
4
4
כללי
גירסאות
שגיא אריאלי, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב. הגיע בזמן, עשה בדיקה מקצועית ואמר שהלך המדחס. אמר שלא משתלם לתקן והתרשמתי שהוא אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חגי בנזימן, תל אביב.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שי ברנס, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי שכלל מלוי גז.
חוות דעת:
חנן היה טוב, מקצועי ועמד בזמנים שקבענו. לדעתי הוא היה טיפה יקר, אבל למרות זאת אני ממליץ :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גבריאלה פאינרו, תל אביב.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישנים במזגן מרכזי אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי ל. תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
נסיון לתיקון מזגן בעקבות דליפה.
חוות דעת:
אני לא מרוצה. המזגן דלף הוא פתח אותו ואמר שלא יודע אם יכול לתקן. אמרתי לו שאולי הצינור ניקוז קרוע, ואמר שלא יוצא לגג רעפים והשאיר את הכל דולף ולא סגר את המזגן וזה נראה זוועה. חבל שלא אמר מראש בטלפון ולא שאל ולא בירר. מעבר לזה הוא היה נחמד, אבל מבחינה מקצועית הבעיה לא נפתרה.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
תיקנתי את המזגן והלקוחה התלוננה שוב על נזילה. הגעתי בשנית ולאחר בדיקה התברר שהניקוז מחובר לגינה לאורך גג רעפים. הלקוחה ביקשה שאחליף את כל הצינור לאורך גג הרעפים ללא תמורה, כמובן במסגרת התיקון הקודם. הסברתי ללקוחה שאני לא מטפס על גגות רעפים ועל כן, החזרתי ללקוחה חלק מהתשלום כדי שתזמין בעל מקצוע אחר שיתקין את הצינור עבורה בגג הרעפים.
4
כללי
גירסאות
אודי נצר, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה נפלא. הגיע בזמן, איתר מהר את הבעיה ונתן מחיר הוגן. נפרדנו כידידים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 302 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק