מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איליה
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.92
מחיר 9.73
איכות 9.86
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רויטל עזרא, הרצליה.
אשרור: 31/07/2019
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים (1, 1 1/4 כוח סוס) של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מדהים! מאוד סבלני- לא ידענו מראש שלא יהיה אפשרי לשים את המנועים בשלב שתכננו, והוא חיכה בסבלנות והיה מאוד בסדר. הוא אדיב, רוצה שהלקוח יהיה מרוצה, שעה זה שעה. העבודה הסתיימה לשביעות רצוני ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
כרמל עזרא, הרצליה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן טופ אינוורטר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר כפיר, הרצליה.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
הזזה של מזגן מיני מרכזי מחברת ELECTRA, בעל 4 כוח סוס.
חוות דעת:
הגיעו שני אנשים ועשו עבודה טובה, אבל הם שכחו לציין שהמזגן העילי יטפטף על המזגן שלמטה. למרות שהתקשרתי כמה פעמים הם לא חזרו אלי.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
6
7
כללי
גירסאות
אבא קניש, הרצליה.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בחיישנים במזגן מחברת אלקטרה מיני מרכזי 5 כ"ס.
חוות דעת:
איליה אבחן את הבעיה תוך 30 שניות ותוך רבע שעה כבר יצא מהבית. אני מאוד מרוצה. ככה כל בעל מקצוע צריך להיות. מגיע לו אפילו יותר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן ריבקוב, רמת השרון.
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא מצוין, הגיע בזמן והיה ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך אוקסמן, הרצליה.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של אלקטרה, שגרם לקצר.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, פתר את התקלה במהירות, היה אדיב וגבה מחיר מאוד הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלזה ש. הרצליה.
משוב: 03/08/2018
תיאור השירות:
הוא עשה התקנה של מזגן חדש כולל פירוק של מזגן ישן, הגיע בזמן, מקצועי מאוד ונחמד מאוד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאוד מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת שפק, הרצליה.
אשרור: 26/07/2018
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן 1.1 כ"ס.
חוות דעת:
אני אשמח להמליץ עליו, הוא היה אצלי ופשוט נתן שירות יוצא מן הכלל. אם אבא שלי אמר לי לשמור את המספר פלאפון שלו לפעמים הבאות, מבחינתי זה אומר הכל! באמת יש לי רק מילים טובות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה מרום, רמת השרון.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים רגילים של חברת אלקטרה 1 כ"ס, 2.5 כ"ס ו1.5 כ"ס.
חוות דעת:
אני ממש הייתי מרוצה ממנו, ממש מותק של בחור, אני מאוד מאוד מרוצה, עשר, הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות זכאי, הרצליה.
אשרור: 01/05/2018
משוב: 27/02/2018
תיאור השירות:
התקנה של מזגן רגיל מחברת תדיראן כולל פינוי של המזגן ישן.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא היה מקצועי, יעיל והגיע בזמן. השאיר אחריו סביבה נקייה ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 230 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק