מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עומר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.70
מחיר 9.73
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים רוב, קרית אתא.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה, תיקון דלת הזזה גדולה למרפסת כולל החלפת גלגלים ותיקון תריס שלבים כולל החלפת גלגלים.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיה אהרון, נשר.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא אדיב מאוד. הוא קצת התעכב. המחיר היה הוגן וכמו כן הוא גם סיפק לי מנוע לתריס שהוא קצת יקר יותר אבל לא גבה מחיר נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד גורביץ, קרית ים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת פס אלומיניום, תיקון תריס חשמלי והחלפת רצועות בתריס גלילה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו! עומר מאוד מקצועי, עשה עבודה מאוד יפה ולא לקח יקר במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי פריימן, קרית אתא.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
עומר לא יכל להגיע כי היה במילואים, אבל הוא הפנה אותי לכפיר שנתן לי שירות טוב, נתן מענה מיידי והגיע מעכשיו לעכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת מוסקל, קרית ביאליק.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס ותיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא חמוד, נתן שירות מצוין, היה אדיב ושירותי, באמת, שירות ממש טוב, הוא גם בא לקראתנו בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית א. קרית מוצקין.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
בסדר גמור, מקצועי וגבה מחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איל בונה, קרית מוצקין.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. הוא עשה עבודה טובה, ניקה וסידר אחריו, לקח מחיר טוב והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם גרינשטיין, נשר.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והחלפת רצועה בתריס ידני.
חוות דעת:
היה סבבה! הוא היה נחמד ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוסלן שליאק, קרית מוצקין.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
תיקון שלב של תריס.
חוות דעת:
בנאדם זהב. בשיחת הטלפון איתו כבר ניסה לברר כמה שיותר פרטים ע"מ לספק את הפתרון הטוב ביותר עבורנו, כולל מחירים מפורטים לכל דרך פעולה. הגיע, זיהה את הבעיה ותיקן אותה תוך פחות מ-20 דקות בפשטות. בנוסף, הראה לנו כיצד ניתן לעשות זאת עצמאית ע''מ לחסוך בהמשך. לא ניסה לדחוף שירותים ומוצרים שלא לצורך, היה אדיב, דייקן ומקצועי. לא אהסס להיעזר בשירותיו בעתיד במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מורלי, נשר.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה והתקנת חלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה עשר! עמד בזמנים ובהתחייבויות והכל היה מעל ומעבר למצופה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 233 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק