מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עומר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.70
מחיר 9.73
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לימור כהן, הרצליה.
משוב: 14/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארתור ק. חיפה.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי, כולל החלפת שלבים שבורים ורצועות.
חוות דעת:
עומר היה מעולה! התריס נסגר על מטאטא וזה גרם לשבר של 2 שלבים ושל הרצועות שמתחברות לגלילה מה שגרם לכך שהתריס הפסיק להפתח ולהסגר. כבר בשיחת הטלפון איתו היה ברור שמדובר באדם יסודי ומקצוען אמיתי. היה לו חשוב להבין מה בדיוק קרה ושאל שאלות מנחות כדי להבין כמה שיותר טוב מה עלולות להיות התקלות האפשריות. ואכן הוא עלה על התקלות עוד בטלפון. הוא נתן הצעת מחיר במידה ואכן התקלה זה מה שהוא חשב, וזה גם מה ששילמנו לו בסוף. התקשורת איתו הייתה מצויינת, דאג מראש להזהיר שעלול לאחר לזמן שנקבע בגלל שהייתה לו עבודה קודמת רחוקה מאיתנו שלא ברור כמה תיקח ולמרות זאת הגיע בדיוק בזמן שקבענו. היה מאד נחמד, כשהגיע עבד בצורה מאד מקצועית, ויסודית, החליף את השלבים השבורים ב2 ספייר שבמקרה היו בתוך קופסת הגלילה, והחליף את הרצועות השבורות. תענוג! ממליץ בחום על עומר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ריטר, חיפה.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך ס. חיפה.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועות בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אברהם דניאלי, קרית טבעון.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/12/2019
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ו, חדרה.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
הברזה מתיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אני מאוד מאוכזב, בפעם הראשונה שקבענו לא עמד בזה אבל התקשר לומר שהוא לא יוכל לבא אז קבענו לזמן אחר אבל הוא לא עמד בזה וגם לא הודיע מראש, פשוט ישבתי וחכתי לו, פינתי את הזמן בשביל זה וחזר אלי מאוחר כשזה כבר לא היה רלוונטי.
זמנים
0
יחס
4
4
כללי
גירסאות
מתן זקצר, יקנעם עילית.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ק. יקנעם עילית.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר קינן, חיפה.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי ותיקון חלון ממ"ד שלא נסגר.
חוות דעת:
קודם כל הוא חבל על הזמן. קבע איתי שעה והגיע בשעה בול, ראה מה צריך לעשות, הסביר לי, אמר בדיוק כמה זמן זה ייקח וכמה זה יעלה ובזה נגמר הסיפור. על התיקון של החלון הוא בכלל לא גבה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב דרעי, יקנעם(מושבה).
אשרור: 01/01/2020
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, נראה שהוא יודע מה הוא עושה, ממש נעים בתקשורת, הגיע בזמנים שקבענו וגם מבחינת המחיר הוא היה הוגן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 234 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק