מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רותם
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.81
מחיר 9.13
איכות 9.67
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים כהן, הרצליה.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של גוף חימום שנשרף בדוד שמש בעקבות כמות גדולה של אבנית במים והתקנת מסנן בכניסה לבית.
חוות דעת:
רותם היה בסדר גמור, כבר פעם שנייה שאני נעזר בשירותים שלו והוא היה בסדר גמור. בגלל שהתקלה הזו קרתה כבר פעם שנייה, הפעם הם לקחו מחיר רק על התקנת מסנן בכניסה לבית ולא על החלק בדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל לביא, הרצליה.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי דוד שמש ותיקון דוד חשמלי.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר ומקצועי. "אי הבנה" בלוחות הזמנים ולכן השעה שנקבעה זזה פעמיים. לגמרי המחיר - זרק מחיר בשמיים והיה צריך להתמקח. לא משאיר טעם טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
חי ישראל, פתח תקווה.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא בא מעכשיו לעכשיו והיה מצוין, עשה ממש מעבר למצופה, עשה דברים שלא הוא היה צריך לעשות. הוא טיפל בבעיות נוספות מיוזמתו. הוא אפילו ניקה אחריו כי היה לו מאוד חשוב לסיים את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימונה פלד, הוד השרון.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
רותם הגיע ביום שישי בהתראה קצרה, אבחן במהירות את התקלה וטיפל בה באופן מקצועי. המחיר היה הוגן בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ליבנה, קדימה-צורן.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה מבלינה מקצועית, המחיר היה בסדר גמור גם והוא היה אדיב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רוני גלם, אלישמע.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש עם שתי קולטים ותיקון דוד נוסף.
חוות דעת:
חבל על הזמן! המלצתי עליו לעוד הרבה אנשים. מבחינת שירות, מגיע בזמן, תקתק, נקי ומסדור פשוט תענוג- אין הרבה בעלי מקצוע כאלה! אנחנו מרוצים עד השמיים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי מאוד ואפילו חזר לבדוק שהכל תקין כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמי אוקמיאן, הרצליה.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי חדד, הרצליה.
אשרור: 11/06/2020
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קודם כל הוא הגיע בזמן שקבענו, העבודה שלו הייתה מאוד נקייה ומסודרת, הוא גמר להחליף, הוריד את הדוד הישן וניקה הכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יאיר א. רמת השרון.
אשרור: 11/05/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש, החלפת גוף חימום, ניקוי אבנית.
חוות דעת:
שירות מצוין, הגיע מהר כפי שהבטיח, אדיב, יעיל ומאד מקצועי. המחיר שביקש נראה לי סביר מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 119 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק