מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יצחק
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.63
מחיר 9.11
איכות 9.33
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורית ניר, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה למזגן עילי של קריסטל.
חוות דעת:
לא מרוצה. אחרי שהוא הגיע חשבתי שיצחק היה מעולה אך בדיעבד הבעיה לא נפתרה ונאלצתי להזמין טכנאי חדש לתקן את הנזילה ולשלם פעמיים.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סגור
דביר שילדקרויט, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
יצחק היה מצוין, נחמד, הגיע והחליף את הכרטיס האלקטרוני במזגן, הבעיה לא נפתרה, הגיע שוב אחרי יומיים, החליף כרטיס נוסף והמזגן עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי ברק, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבורים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
10 בכל הפרמטרים! אמרתי לו שזה דחוף, הוא הגיע מהר, נתן הצעת מחיר הוגנת ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי סופר, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז וניקוי פילטרים במזגן מחברת MIDEA.
חוות דעת:
השירות היה סבבה, יצחק הגיע אפילו לפני הזמן שקבענו, היה נחמד סה"כ והיה כנה אך המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רלי אונגר, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור לניקוז מים ממזגן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביגיל ארליך, תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
שטיפת מזגן מיני מרכזי, הוספת פתח ופילטר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית י. תל אביב.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים של מזגן מרכזי ותיקון צינור ניקוז.
חוות דעת:
יצחק היה מאוד אדיב ומאוד מקצועי. היה חשוב לו להראות לי איך לעשות הכל בעצמי אחר כך. שמר על סדר ונקיון. לא היה צורך בשטיפה מיוחדת ויקרה, ואמר זאת (בניגוד להצעות אחרות שקיבלתי). הוא שם לב שצינור הניקוז סתום ומעוקם - הוא לא הצליח לשחרר אותו, אז הוסיף מאריך קצר ומחבר. המחיר כמו שסיכמנו מראש בטלפון. אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה סבן, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי בעקבות נזילה.
חוות דעת:
הוא ממש לא עשה עלי רושם טוב. הגיע לבדוק מזגן מיני מרכזי בתקרה מונמכת, על מנת לבדוק את המזגן צריך לפתוח את התקרה בשביל לדעת מה קורה. יצחק הגיע ובמבט חטוף בלבד ע"י נשיפה בצינור החליט שצריך להחליף את הרדיאטור שזה עלות מאד גבוהה. אמנם היה בסדר ובדק איתי אחרי כמה שעות אם המזגן עדין נוזל, אך היה בו משהו לא מקצועי בעייני. במיוחד לאור זאת שלמחרת הגיע בעל מקצוע אחר שכן פתר את הבעיה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אסף כ. תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ופתיחת סתימה בצנרת של המזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיעו בזמן והיו מקצועיים ומעולים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן א. תל אביב.
משוב: 26/07/2019
חוות דעת:
סך הכל היה נחמד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 208 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק