מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יצחק
ציון כללי:
9.31
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.61
מחיר 9.20
איכות 9.35
דירוג כללי 9.31
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נופר אוגול, תל אביב.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה ומאוד הגון. הייתי מרוצה, רק החיסרון היחיד לדעתי היה העמידה בזמנים, הוא אמר שיבוא ב4 ובעצם הגיע ב6 וחצי בערב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עופר ה. תל אביב.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס פיקוד של מזגן מיני מרכזי 4 כוחות סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
לאחר כמה ימים היה קצר כללי בכל הבית, לאחר בדיקה שנעשתה הקצר הגיע מהמזגן, התקשרתי אליו, הגיע העוזר שלו והחליף את נעלי הכבל בכרטיס הפיקוד. לאחר יום שוב היה קצר מהמזגן ולאחר קריאה נוספת נאמר לי שהמזגן לא תקין, המדחס הלך, לא כדאי לתקן אותו וצריך להחליף את המזגן כי הוא כבר ישן מידי. הבאתי טכנאי נוסף אשר החליף בסך הכל את הכבל ועכשיו הכל תקין, אני לא מרוצה מהעבודה של יצחק.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
אושרי שמואל, תל אביב.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, הוא פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל ארליך, תל אביב.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
שטיפת מזגן מיני מרכזי, הוספת פתח ופילטר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי חן, תל אביב.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע של מזגן רגיל חברת תדיראן 2 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא הגיע בהתראה של יום בחג, היה נחמד, מקצועי ועשה עבודה מצוינת וזריזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ב. תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון אלדר, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
איש נחמד ומאוד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר שילדקרויט, תל אביב.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
יצחק היה מצוין, נחמד, הגיע והחליף את הכרטיס האלקטרוני במזגן, הבעיה לא נפתרה, הגיע שוב אחרי יומיים, החליף כרטיס נוסף והמזגן עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה פרקה, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הכל היה על הכיפאק , הוא היה מאוד מהיר, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רלי אונגר, תל אביב.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור לניקוז מים ממזגן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 221 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק