מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.92
מחיר 9.78
איכות 9.90
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תמר נסים, חולון.
משוב: 14/06/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור מזגן וניקוי.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר רובין, חולון.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גז וניקוי מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא ממש חמוד. הוא הגיע בזמן והיה אכפתי ופיירי במחיר. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלהה ספיר, בת ים.
אשרור: 04/03/2019
משוב: 02/01/2019
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינה קלאצ'קו, בת ים.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
ביקור לטובת תיקון של מזגן
חוות דעת:
הוא הגיע לתיקון של המזגן, עבד ובדק את המזגן מכל הלב במשך שלוש שעות. הוא אדם מאוד אמין ולא נתקלתי בכזה אדם, טכנאי מזגנים מהחלומות. הוא אבחן את הבעיה ואמר שצריך להחליף מנוע אבל הוא לא מבצע את השירות והוא לא גבה תשלום על העבודה שעשה! אני אזמין רק אותו אם אצטרך.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי כהן, חולון.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת חימום במזגן של חברת אלקו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, אדיב, מנומס ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דודי כהן, חולון.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקו הייטק שכלל החלפת כרטיס פיקוד.
חוות דעת:
השירות מצוין, הוא הגיע בזמן, עמד במילה שלו והכל היה פיקס. גם המחיר סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי ד. חולון.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מעולה! באמת כל הכבוד לו, זה היה בשביל חמי, הגיע בזמן, עשה את העבודה טוב, ראה מראש תמונות ששלחתי לו, התייעצתי איתו לפני שהגיע, הסכום שקבענו מראש זה הסכום ששילמנו וגם חמי היה מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני דוידוב, חולון.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מעולה. היה סבלני ובדק את המזגן ביסודיות, בלי למהר. הוא לא עזב את המקום עד שפתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה דגני, חולון.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של נזילת מים ממזגן עילי וניקיון יסודי במזגן עילי נוסף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן ואפילו הקדים. בחור ישר, עשה עבודה יפה ולקח מחיר הוגן. אני מאוד מרוצה. הלוואי שכולם היו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז יוחאי, בת ים.
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע תוך שעה, עשה עבודה מהירה ויסודית אפילו שלא קל היה להגיע למסננים. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 288 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק