מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
עוזי
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.76
מחיר 9.18
איכות 9.61
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יביגנייה שטרנברג, חיפה.
אשרור: 17/10/2020
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני חביון, חיפה.
אשרור: 08/10/2020
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן בקליניקה.
חוות דעת:
עוזי היה אצלי הבוקר בקליניקה לתיקון המזגן שהפסיק לקרר. מדובר במזגן ישן מאוד אך מעולה, ואכן היה צורך רק להוסיף גז. עוזי תאם אתי למועד הראשון שהתפנה ועמד בדייקנות בזמנים וכן הודיע מראש מה עלות הביקור. הוא ביצע את עבודתו באופן מושלם ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רכני, חיפה.
אשרור: 08/10/2020
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני למזגן רגיל של טורנדו.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
לירון א. חיפה.
אשרור: 05/10/2020
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
מילוי גז ותיעול מחדש של צינור פליטת מים עקב טפטוף בכניסה לבניין במזגן רגיל של חברת תדריאן 2 כ"ס.
חוות דעת:
אחלה של בחור. הגיע לפני הזמן, נתן יחס אדיב ושירות עם חיוך. מחיר הוגן לגמרי. בתוך כחצי שעה סידר את הבעיה שהייתה ועל הדרך גם מילא קצת גז שהיה חסר. המזגן עובד מעולה עכשיו, הטפטוף נפסק לחלוטין ואני מאוד מרוצה. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעוז לוי, חיפה.
אשרור: 04/10/2020
משוב: 04/08/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי גיל, חיפה.
אשרור: 14/09/2020
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אמין, בא בזמן ואפילו התקשר כמה ימים לאחר מכן לבדוק שהכל בסדר, בכל זאת לטעמי המחיר היה טיפה גבוה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד סנה, חיפה.
אשרור: 11/09/2020
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
הארכת צינור קומפרסור לריצפת הבניין.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דרעי, חיפה.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות! היה נורא אדיב, ענה לי ב6:50 בבוקר כי החום היה בלתי נסבל.ישר מצא לי מקום בלוז העמוס של הקיץ. הגיע אלינו ובדק את שני המזגנים. החליף בשניהם מה שהיה צריך והם התחילו לעבוד מעולה! אחר כך דאג להתקשר לוודא שזה עובד. בקיצור, אחלה טכנאי. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון עובדיה, חיפה.
אשרור: 09/09/2020
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
החלפת בקר במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
זה היה טיפול ארוך שלבסוף הצליח. הוא היה נאמן ואחראי, הוא לא עזב את זה עד שהכל הסתדר.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
6
כללי
גירסאות
גיא ר. חיפה.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
מקצועי מאוד ואמין מאוד, ממליץ מכל לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 307 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק