מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.74
מחיר 9.48
איכות 9.67
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלדד סימנקי, צור משה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
רן היה סבבה לגמרי, הכל עשר ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן ב. כפר יונה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד חשמל והתקנת שלושה מזגני 1 כ"ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים מהעבודה של רן. הוא הגיע בזמן שקבענו, איתר ותיקן את התקלה בדוד במהירות. בנוסף הוא נתן לנו ייעוץ לגבי מיזוג הבית והתקין לנו 3 מזגנים בחדרים. שירות מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתגר פז, קדימה-צורן.
אשרור: 02/05/2017
משוב: 03/03/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! עשה את העבודה בצורה מאד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירוחם נוי, הוד השרון.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי סוללה במזגן.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ספיבק, הוד השרון.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר והגיע מהר, הוא היה סבלני ופתר את הבעיה, בחור אמין ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאריה ליכטמן, רעננה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, עשה את העבודה ומאז המזגן עובד מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון שטיינברגר, כפר סבא.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא נחמד ואדיב מאוד. נתן יחס טוב ועמד בזמנים. הוא איתר את הנזילה וטיפל בה אבל נאלץ לחזור מספר פעמים כי הבעיה לא נפתרה. בסופו של דבר הוא היה בסדר גמור, הגיע באופן רצוף לתיקונים החוזרים ולא גבה על כך תשלום נוסף.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פבל נמירובסקי, קרית אונו.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז במזגן של חברת תדיראן 4.5 כ"ס.
חוות דעת:
היו אצלי כמה טכנאים לפניו וכולם אמרו שצריך להחליף את המזגן רק הוא אמר שאפשר לתקן אותו ואין צורך להחליף, הוא נחמד, היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שגיא ו. רעננה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נחמד והעבודה נראית בינתיים איכותית, כנראה שעשה עבודה טובה. הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר יוגב, הוד השרון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אמר שננסה לחסוך לו את הטרחה ולי את הכסף ואחרי 2-3 שיחות סידרנו את הבעיה, הוא בחור מקסים. הייתה בעיה בשלט והוא הסביר לי איך לבדוק מה הבעיה, זה לא היה פשוט.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 281 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק