מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.75
מחיר 9.48
איכות 9.69
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלעד יקיר, כפר יונה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור טוב. להפתעתי הוא הגיע בזמן שזה נדיר, היה זמין בטלפון והגיע עם עוזר. ההתקנה הייתה טובה והכל נשאר נקי. אני הייתי מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אור יהודה, צור משה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא עבד מהר, נקי ומסודר ןלקח מחיר סביר. הצלחתי לתאם איתו מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא נתנזון, קדימה-צורן.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומדהים, ממש עשר! בא והיה מאד יעיל, נקי, מסודר, עבד מהר ולקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמוליק אללי, פרדסיה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן רגיל מחברת FAMILY בעל 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא היה זמין ושירותי מאוד, מקצוען ועבד מאוד נקי, מסודר ומתוקתק. היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ב. כפר יונה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד חשמל והתקנת שלושה מזגני 1 כ"ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים מהעבודה של רן. הוא הגיע בזמן שקבענו, איתר ותיקן את התקלה בדוד במהירות. בנוסף הוא נתן לנו ייעוץ לגבי מיזוג הבית והתקין לנו 3 מזגנים בחדרים. שירות מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רואי מרקל, בני דרור.
אשרור: 30/01/2018
משוב: 29/08/2017
תיאור השירות:
מילוי גז וניקוז מים במזגן של טורנדו וניקוי של מזגן LG.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. במזגן אחד הוא מילא גז וזה היה בסדר גמור, במזגן השני הבעיה לא נפתרה, הוא אמר שבעיקרון עדיף להחליף אותו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ירון בוצר, כפר יונה.
אשרור: 21/11/2017
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מעולה. מסביר בסבלנות, העבודה נקייה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון וענת קלפוס, קדימה-צורן.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 07/09/2017
תיאור השירות:
החלפת לוח בקרה והוספת גז.
חוות דעת:
התיקון היה מוצלח ורן היה מקצועי. הייתי נותן לו ציון 10 על כל הקטגוריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רפאלי, קדימה-צורן.
משוב: 24/10/2017
תיאור השירות:
בדיקת נזילה והחלפת מדחס.
חוות דעת:
היה מעולה! חייב לציין שקראתי לו מיואש לבצע התקנה מחדש, הוא התעקש לאבחן ומצא את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן דפני, תל מונד.
אשרור: 05/09/2017
משוב: 06/07/2017
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 272 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק