מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דידי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.87
מחיר 9.60
איכות 9.73
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי פלימן, בת ים.
משוב: 13/03/2018
תיאור השירות:
התקנה של שקע עבור כיריים חשמליים.
חוות דעת:
העבודה לא הייתה נקייה. הוא היה מאוד נחמד ועשה במהירות, אבל הייתי מעדיף שיעשה יפה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
רחלי אשד, חולון.
אשרור: 20/02/2018
משוב: 11/12/2017
תיאור השירות:
התקנה של שקע חשמלי.
חוות דעת:
היה נהדר! אדיב בצורה יוצאת דופן. בא לקראתי עם מגבלת השעה (יכולתי רק בשעות הערב המאוחרות).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ג. נס ציונה.
אשרור: 17/10/2017
משוב: 13/09/2017
תיאור השירות:
התקנת שקע למזגן ולמקרר וחיבור גוף תאורה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מאד מרוצה מכל הבחינות. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית דורון, רמת גן.
אשרור: 24/01/2017
משוב: 22/12/2016
תיאור השירות:
התקנת תאורה ושקעים חדשים, הפרדת קוי תאורה ובדיקות תקינות.
חוות דעת:
הוא היה עשר! בחור מקצועי, אדיב, רגוע ומשקיע. עשה יופי של עבודה ונעים לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל לנג, חולון.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה ותיקון שקע חשמלי.
חוות דעת:
דידי היה פשוט תותח על! אנחנו מאוד מרוצים. הוא היה נחמד מאוד, סבלני ובא לקראתנו בכל מה שרק היה אפשר. הוא עשה את העבודה מכל הלב והיה ממש חברמן. אם היה אפשרי לדרג מעל 10 בהחלט הייתי נותנת לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן בן דוד, חולון.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בארון חשמל עקב נזילה מהשכנים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי, איכותי ונחמד, בסופו של דבר הבעיה נפתרה זמנית וחזרה ביום למחרת בגלל הסיבה לנזילה ולא באשמתו זה כבר סיפור שלנו עם השכנים, הוא מאד נחמד ואדיב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת לוסטינגר, חולון.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
החלפה ותיקון שקעים בבית.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה. הוא הגיע בזמן, סיפק את העבודה והיה אדיב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סבטלנה שיף, בת ים.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל והחלפת מנורות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וגבה את הסכום שאמר בטלפון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
כרמלה אשכנזי, חולון.
משוב: 19/12/2018
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית באואר, בת ים.
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
היינו ממש מרוצים הוא אדם ישר וכנה, הוא ביצע את העבודה בדייקנות ונאמנות. השירות שלו היה מדהים, הוא ניסה כל פתרון אפשרי שיחסוך לנו כסף ורק כשלא היתה ברירה הוא הלך על הפתרון האחרון. מאז לא היו לנו שום תקלות, אנחנו ממליצים עליו בחום רב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק