מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמוס
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.89
מחיר 9.58
איכות 9.90
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלון אבירם, נתניה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריק אשד, נתניה.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן ישן.
חוות דעת:
עמוס היה טוב מאוד, הייתי מרוצה מהשירות שנתן, מהמקצועיות שלו, מהזמנים, ממש כול הכבוד לא ומגיע לו עשר בכול הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר מרחובסקי, חדרה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפה מצינור גז.
חוות דעת:
הוא אלוף, תותח על! הוא הגיע ואבחן שיש דליפה בצינור גז שהתעקם. הוא החליף אותו באחד חדש, וידא שאין דליפה יותר ומילא את הגז החסר. הוא גם לקח מחיר סביר בהחלט. הכל היה פיקס!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה סלייבי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה עלה כייפאק, מקצועי מאד, ענייני, חביב, נחמד, המחיר סביר לדעתי והייתי מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נבו נאמן, חדרה.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן בעל 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
הסביר לי דרך הטלפון שאני צריך לנקות את הפילטרים וזה פתר לי את הבעיה, מאוד נחמד, נשמע מקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ד. תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת רעשים מהמזגן.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן מתנה, אליכין.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה למזגן תקול.
חוות דעת:
גילינו שהמזגן כבר גמור לגמרי ועדיף לקנות חדש במקום לתקן את הישן, אבל בסך הכל אני מרוצה מהשירות של עמוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי וקסלר, חדרה.
אשרור: 04/02/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן מיני מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה, השירות מהיר. בחור הגון הגיע מהיום למחר, הסביר לי על התקלה וטיפל בה במקצועית. מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארגמן בל, חדרה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
הרמת מפסק וניקוי פילטרים במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, עשה עבודה טובה ואני בוודאות אעבוד איתו בהמשך. גם המחיר היה ממש טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם סנדריי, קציר-חריש.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, נתן שירות טוב והיה אדיב ונחמד, עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק