מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.73
מחיר 9.41
איכות 9.73
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורי חורב, תל אביב.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן טורנדו.
חוות דעת:
אלי היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהזמינות שלו, מהמקצועיות ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית ישועה, תל אביב.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 26/05/2019
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול מוגלובי, תל אביב.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד! סך הכל אני מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיים גיל, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת משאבה במזגן מיני מרכזי חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע ועשה תיקון אבל זה לא פתר את הבעיה אז הוא היה אדיב והגיע יום למחרת והרכיב משאבה חדשה ועכשיו הכל עובד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר בלאו, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס בקרה במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
נהדר, בא, בדק, עשה את העבודה, הביא את החלקים הנצרכים וביצע את העבודה צ'יק צ'ק. תענוג לעבוד איתו. הוא בחור מקצוען ועל הכיפאק :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגי בן ארי, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תת ריצפתי.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, היה תקשורתי גם בטלפון, גם בבית, הסביר מה הבעיה, היה אדיב, עשה רושם מאוד מקצועי ובאמת תיקן מה שהייתי צריכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי א. תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן שנבעה מחיבור לא נכון של צינור הניקוז.
חוות דעת:
השירות מעולה! אלי היה זמין, הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ג. תל אביב.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי כללי, ניקוי פילטרים, בדיקה כללית והתקנת צינור ניקוז מהמדחס לחצר למזגן טורנדו 1 כ"ס בן 15 שנה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! פשוט דוגמא לאיש מקצוע ישר ומקצועי והכי חשוב גם נחמד מאד. ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר ויסמן, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מהמם! הוא היה ממש סבלני ומקצועי. זאת דירה חדשה ולא הצלחנו למצוא את הבעיה ואיפה הפילטרים נמצאים. הוא הגיע, חיפש איפה הפילטרים של המזגן והיה חביב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה לוי, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בן אדם טוב. הייתי מרוצה מהיחס ומהמהירות שלו. הוא בא בזמן, התנהג יפה והשתדל מאוד, הוא עשה רושם טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 281 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק