מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.73
מחיר 9.41
איכות 9.71
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עדי ג. תל אביב.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי כללי, ניקוי פילטרים, בדיקה כללית והתקנת צינור ניקוז מהמדחס לחצר למזגן טורנדו 1 כ"ס בן 15 שנה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! פשוט דוגמא לאיש מקצוע ישר ומקצועי והכי חשוב גם נחמד מאד. ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי א. תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן שנבעה מחיבור לא נכון של צינור הניקוז.
חוות דעת:
השירות מעולה! אלי היה זמין, הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר ויסמן, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מהמם! הוא היה ממש סבלני ומקצועי. זאת דירה חדשה ולא הצלחנו למצוא את הבעיה ואיפה הפילטרים נמצאים. הוא הגיע, חיפש איפה הפילטרים של המזגן והיה חביב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה לוי, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בן אדם טוב. הייתי מרוצה מהיחס ומהמהירות שלו. הוא בא בזמן, התנהג יפה והשתדל מאוד, הוא עשה רושם טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גיא ש. תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מקצועי ונחמד. הסביר הכל ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמונה ספירא, תל אביב.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הוא היה מאוד נחמד ובא לקראתי, הגיע ועבד בזריזות, היה נחמד ומקצועי וגם המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי בר, תל אביב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון שני מזגנים.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיני ע. תל אביב.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון יחידה חיצונית במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא מאוד אדיב וענייני, מאוד נעים לעבוד איתו. הגיע אליי בהתראה של מהרגע להרגע, זה היה פחות או יותר כמו שאמר והזמנים היו מדויקים. היה על הכיפאק, כל הכבוד לו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל טברון, תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה למזגן עילי.
חוות דעת:
אלי היה בסדר, עשה בדיקה למזגן, לא מצא את הבעיה והציע להחליף את הכרטיס האלקטרוני, כשהזמנתי בעל מקצועי אחר הוא הציע פיתרון אחר שעבד.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שלומי צמח, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע איתו בחור והוא והיה מאוד מסודר, מאוד הסביר את הדברים, סידר את הבעיה ובינתיים זה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 273 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק