מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יובל
ציון כללי:
9.20
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.00
מחיר 9.40
איכות 8.80
דירוג כללי 9.20
התפלגות

מחושב על 5 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
זוהר חודדטוב, נתניה.
אשרור: 14/02/2017
משוב: 11/01/2017
תיאור השירות:
תכנון בנייה לדירה בת שני חדרים.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, מצוין! הוא בחור ממש נחמד, היה זמין תמיד. אני מרוצה מהמקצועיות שלו, הוא ממש מקשיב ופתוח לרעיונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ישי הילל, הוד השרון.
משוב: 06/03/2016
תיאור השירות:
עיצוב למספרה 30 מ כולל תכנון תשתיות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
אני מאוד מבסוט מהעבודה וגם התגובות של לקוחות טובות מאוד. עיצוב יפה וטוב ועמידה בזמנים. עזר לי גם מול הקבלן הרבה ועם בעלי המקצוע האחרים בעניין המחירים. בהתחלה חשבתי לא לקחת מעצב אבל בסופו של דבר, הוא גרם להורדת עלויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה שניצר, חולון.
משוב: 09/02/2016
תיאור השירות:
תכנון בית פרטי של 100 מ"ר עם תשתיות מיוחדות של אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
ליוו אותנו לאורך כל הדרך והיו טובים מאוד בהכל. ממש מצויינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים אדרי, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2016
תיאור השירות:
תכנון אדריכלי לחנות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ואין לי שום טענות. הוא בנה איתי תכנית אדריכלית לחנות שאני פותח, ממליץ מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/02/2016
תיאור השירות:
עיצוב ותכנון למשרד חדש מקבלן עם תשתיות מיוחדות של חשמל.
חוות דעת:
הם פשוט לא מקצועיים. הם לא הגיעו לרמת איכות ולרמה המקצועית שציפינו מהם.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
6
יחס
8
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 5 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאדריכל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אדריכלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק