מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.88
מחיר 9.86
איכות 9.83
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדב קפלן, אביחיל.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון תקוע שלא נפתח, תיקון מנגנון נעילה בחלון נוסף וסידור ארגז בחלון חשמלי.
חוות דעת:
התרשמתי מעמי לטובה. הייתי מרוצה שהוא הגיע מהר, תוך שעתיים, הייתי מרוצה מהטיפול עצמו ומהעבודה והייתי מרוצה מהשירות והמחירים שהיו סבירים בהחלט לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא שחר, חרב לאת.
אשרור: 17/04/2020
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שני מנועים לתריסים חשמליים וכיוון גובה עליית התריס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! עמי הגיע עם בנו בזמן שקבענו והם עשו את העבודה במקצועיות, אני ממליץ!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נגה חדשי, עין החורש.
אשרור: 20/03/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מאוד זמין, קבע איתי שעה ודייק מאוד, הגיע עם הבן שלו ושניהם היו מקצועיים והמחיר הוגן למדי. למחרת אפילו התקשר לבדוק שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי לאוסון, העוגן.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
עמי היה בסדר גמור. הגיע בזמן שקבענו, אני מרוצה מהמחיר ומרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה וגנסברג, בית הלוי.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! הגיע עם הבן שלו והם לא וויתרו עד שהצליחו לפתור את הבעיה. היה אדיב, מקסים, הוגן במחיר והכל היה נהדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז גדיש, בת חפר.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
יצא צדיק! בדק ואמר לי שהמנוע של התריס החשמלי שרוף, אבל מאחר ואמרתי לו שהתריס בן- 4 הוא אמר לי שיש לי אחריות ל- 5 שנים ושיהיה יותר זול להתקשר למי שהתקין לי. הוא לקח כסף רק על הביקור וחסך לי הרבה כסף. אם הוא היה אומר לי להחליף הייתי מחליף, אין דברים כמוהו. זכרתי שזה שנתיים אחריות אז לא חשבתי על זה בעצמי, אני מוריד בפניו את הכובע כי לא הרבה אנשים היו עושים את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מליסה סמטבנד, עולש.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
עמי היה מאוד נחמד ומקצועי. הוא גם התקשר לוודא שהכל בסדר לאחר שסיים את העבודה. ממש שירות מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן א. חגלה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנועים בשני תריסים חשמליים וסידור מסילה בדלת הזזה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. זמין, הגיע בשעה שקבע, עבד מהר ויעיל והיה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמנון פרונט, בית יצחק-שער חפר.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
תיקון חלקים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
נעמה סגל, חרב לאת.
אשרור: 30/01/2019
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
עמי היה נהדר. הוא היה מקצועי, אדיב, שירותי והוגן במחיר. מגיע לו 10 מכל הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 609 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק