מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמי
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.89
מחיר 9.77
איכות 9.75
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מוטי מרריו, כפר סבא.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
ראיתי באתר שיש עליו חוות דעת טובות. הוא ענה לי יפה ומכובד. בהתחלה אמר שהוא עמוס אבל ביקש שאמתין. אמר שייעשה את כל המאמצים לפתור את הבעיה באותו היום. הוא יצר איתי קשר בשעה שאמר. הוא לא האמין שזו תקלה כל כך גדולה. תריס שלא עבר שום טיפול, וכבר 10 שנים שלא הייתה בעיה איתו. הוא החל בתיקון וחילוץ המנוע,ידע בדיוק מה לעשות,זה לא היה פשוט,אבל בוצע. הוא בחור מאוד מקצועי,סבלני, רציני, עובד נקי,מזווד בכלים מתאימים. מסכים עם כל מה שנכתב עליו באתר. עמי היה הוגן מאוד במחיר, הכל ממש כמו שצריך. הייתי בטוח שכשראה את גודל התקלה,שזה החלפת מנוע חשמלי לתריס כזה ענק, הוא יעזוב הכל ויבוא למחרת, אבל הוא התאמץ ועשה את כל המאמץ לסיים הכל באותו יום. כל הכבוד ויישר כח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר פלוש, חגור.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי והחלפת רשתות לא תקינות.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש עשר בהכל! אדם אמין וישר, אחלה שרות ומחיר. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גולדנברג, הוד השרון.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
תיקון של שני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי יגור, הוד השרון.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מנוע לתריס חשמלי והחלפת גלגלים לויטרינה בסלון.
חוות דעת:
אין לי מילים, הכול היה בסדר גמור, הוא ישר ואמין, עשה עבודה טובה ומקצועית, נתן שירות טוב וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ברקאי, הוד השרון.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת בריח בחלון אלומיניום.
חוות דעת:
הגיע ובדק את החלון, ממש ניסה והתאמץ לסדר את החלון, החלון בן 15 שנה ולא הצליח למצוא את החלק המתאים אבל יאמר לזכותו שהגיע והשקיע המון זמן ואת הנשמה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושר אשכנזי, כפר סבא.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה נהדר! עמי מקצוען אמיתי, אמין, הגון, חרוץ ובעל יחסי אנוש נפלאים! חוויית שירות אמיתית! חשוב לי לציין שעמי בדק בצורה יסודית את התריס בטרם ביצע את ההחלפה. אמליץ על שירותיו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי פ. רעננה.
אשרור: 10/09/2020
משוב: 29/06/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמי מרקוס, הוד השרון.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות מצוין!הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב נקר פוגל, הוד השרון.
אשרור: 09/09/2020
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ורשת.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! שירות טוב ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית א. כפר סבא.
אשרור: 01/09/2020
משוב: 03/07/2020
תיאור השירות:
תקין תריס חשמלי לסלון וסידור רצועות תריס ידני.
חוות דעת:
בחור מאוד אמין, עשה עבודה מעולה בסבלנות. קבענו ותוך יום הגיע. מומלץ מאוד. מחיר הוגן ועבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 736 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק