מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
כפיר
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.67
מחיר 9.57
איכות 9.70
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני ר. קרית אונו.
משוב: 05/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע למזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן בעל 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא הפנה אותי לבעל מקצוע נוסף שהיה בסדר גמור, אין לי טענות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
איל קורץ, קרית אונו.
משוב: 25/12/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא נשאר לבדוק ולראות שהמזגן עובד כמו שצריך, עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב קהלת, רמת גן.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
התקנת צינור ניקוז למי המזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין, הגיע במהירות, נתו שירות אדיב מאוד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב לבנברג, תל אביב.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן אלקטרה קלאסיק שכלל החלפת שבב, תיקון שלט והתקנת צינור ניקוז.
חוות דעת:
כפיר היה מאוד זמין והיה נוח לקבוע איתו, הוא הגיע בהתראה קצרה ועשה את העבודה בצורה פשוט מעולה! הוא עלה על הבעיה מהר מאוד ותיקן גם כמה דברים נוספים שהיו מקולקלים במזגן, הוא היה מאוד נחמד ואדיב ולקח מחיר הוגן וזול על העבודה. מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני שופן, גבעתיים.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפה ומילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
כפיר בסדר גמור, השרות שלו מצוין. הוא גם לקח סכום ממש סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת ג. רמת גן.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ותיקון רעשים במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! כפיר הגיע בהתראה קצרה, ביום שישי קר וגשום, תיקן את התקלה במהירות והסביר מה היה. היה אדיב ונחמד מאוד והמחיר היה הוגן!! בהחלט ממליצה על כפיר :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לב שמולרוב, גבעתיים.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
עבודה פשוט מעולה! זיהה את הבעיה, החליף שני קבלים במזגן הישן אצלי והסביר את הכל באדיבות - תודה כפיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל א. רמת גן.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ.
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה! שירות מהיר וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר גלר, תל אביב.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן שלא עבד.
חוות דעת:
הוא ממש על הכיפאק! הדריך אותי בדיוק מה לעשות וכיצד להוציא את השטקר וזה אכן פתר לי את הבעיה והמזגן חזר לעבוד. הוא אדיב ונחמד ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ימר, רמת גן.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ביחידה החיצונית של המזגן.
חוות דעת:
היה בסדר ואני מרוצה מכך שהוא עשה את העבודה. לדעתי המחיר שלו היה גבוה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 122 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק