מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.81
מחיר 9.27
איכות 9.71
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעם פרי, תל אביב.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה אחלה ממש! הגיע בתקופה מאוד לחוצה בשבילו כי הבין ממנו שזה דחוף ותיקתק את העבודה במהירות מרשימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי א, תל אביב.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, היה אדם זמין, הוגן והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר אוחיון, תל אביב.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מצוין. בחור מאוד נחמד, מדבר בגובה עיניים וחברותי. הוא בא וחיכה עד שפתחנו את השער כדי שתהיה לו חנייה, זיהה את התקלה די מהר, שפך את המים ותיקן את הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ארנשטיין, תל אביב.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת קבל עבודה וקבל התנעה.
חוות דעת:
הוא מקצוען, אדיב, היה פנוי אז הגיע צ'יק צ'ק והסביר הכל בצורה ברורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון בן-ישראל, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה 5 כוח סוס, שכלל מילוי גז ותיקון דליפה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל, הוא בא בהפרשי זמן קצרים, הגיע מהר, מצא את הבעיה בלי בעיה, עשה את העבודה ותיקן מה שצריך. בהתחלה בפגישה הראשונה הייתה בעיה במזגן והוא אמר שיש דליפה ומילא את הגז ואמר שצריך למצוא איזו דליפה יש ושזה יכול לקחת זמן, אבל כנראה הייתה דליפה יותר גדולה ממה שהוא חשב ולכן חזר, מצא את הדליפה ותיקן אותה בלי לחייב אותי שוב על מילוי גז, שזה היה מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עמיר הופמן, תל אביב.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר ובזמן, עשה אחלה עבודה, הסביר בדיוק מה הדברים שצריך לעשות והיה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס וירצר, תל אביב.
משוב: 14/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני מרוצה מהשירות ומהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד ימין, תל אביב.
אשרור: 22/10/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
תיקון דליפה במזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! נחמד מאוד, שירותי ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי כהן, תל אביב.
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי ישן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד נחמד. הגיע כדי לסדר נזילה, בנוסף אמר שיתקין פילטר חדש במזגן והוא לא עשה את זה. הצינור ניקוז לא קובע כמו שצריך ויום לאחר מכן קיבעתי זאת בעצמי. הייתה תחושה שבגלל שהמזגן ישן הוא מיהר לסיים את העבודה ולא רצה להתעסק איתו יותר מידי. פתר את בעיית הנזילה.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
עידו אלון, תל אביב.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע ותיקן את המזגן אך עקב התיקון נגרם תקלה נוספת. הוא חזר לאחר כמה ימים ותיקן את התקלה ללא עלות. הוא נחמד. בסך הכל אני חיובי.
איכות
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 971 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק