מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.83
מחיר 8.92
איכות 9.66
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תומר ארנשטיין, תל אביב.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת קבל עבודה וקבל התנעה.
חוות דעת:
הוא מקצוען, אדיב, היה פנוי אז הגיע צ'יק צ'ק והסביר הכל בצורה ברורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון בן-ישראל, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה 5 כוח סוס, שכלל מילוי גז ותיקון דליפה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל, הוא בא בהפרשי זמן קצרים, הגיע מהר, מצא את הבעיה בלי בעיה, עשה את העבודה ותיקן מה שצריך. בהתחלה בפגישה הראשונה הייתה בעיה במזגן והוא אמר שיש דליפה ומילא את הגז ואמר שצריך למצוא איזו דליפה יש ושזה יכול לקחת זמן, אבל כנראה הייתה דליפה יותר גדולה ממה שהוא חשב ולכן חזר, מצא את הדליפה ותיקן אותה בלי לחייב אותי שוב על מילוי גז, שזה היה מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורה גפן, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן ישן.
חוות דעת:
היה ממש על הכיפאק ואני מרוצה ממנו מאוד, אבל המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים שמולי, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס מזגן תקוע.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, רק המחיר היה קצת גבוה לטעמי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעקב שמי, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שלט למזגן.
חוות דעת:
היה בסדר. קראתי לו לסדר את המזגן ובסוף לא היה בעיה במזגן. הוא לקח את השלט וזה הסתדר. לדעתי המחיר היה יקר בהתחשב שלא עשה עבודה ורק נגע בשלט.
מחיר
0
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורי גולדשטיין, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, שכלל שטיפה בחומצה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה גם מהמקצועיות שלו, גם מזה שהגיע בזמן וגם מהאדיבות. באמת שיחקתם אותה איתו, הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי ס. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מקצר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד גם בטלפון, הוא טיפל בתקלה די מהר והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אולגה ג. תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה של מים במזגן קיר.
חוות דעת:
גם המענה וגם השירות עצמו היו מהירים ומקצועיים. אריק הסביר לי סיבות הדליפה תוך כדי התיקון וגם הראה לי איך אוכל לטפל בעצמי בבעיה דומה בעתיד. אהבתי שאפשר לשלם דרך האפליקציה, היה מאוד נח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן שפרון, תל אביב.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מסוג תדיראן.
חוות דעת:
העבודה התבצעה לדייר שלי, הוא היה מאוד מרוצה מאריק ואמר שהיה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטשה צרניאבסקי, תל אביב.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן והיה נחמד ואדיב. עשה עבודה מקצועית. הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 853 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק